Klabbapan skrev:
-------------------------------------------------------
> Klart att det har varit uppe tidigare........
ja, nån borde styra upp detta, för detta är ju sjuttioelfte tråden om detta, o börjar bli för mycket me alla dessa trådar om samma sak. jag vill altså inte dela upp forumet, jag vill samla alla dessa trådar i en tråd :D
inget illa menat, men ja, det har varit uppe tidigare, så sent som för 2-3 veckor sen. tycker det räcker om allt avhandlas i samma tråd, istället för att det startas en ny hela tiden om exakt samma sak.
personligen gillar ja att det är lite kalabalik. varför? för att jag inte missar lika mycket. delar man upp massa, så är min erfarenhet att jag personligen bara orkar kolla de forumdelar jag är mest intresserad av och missar massa trådar jag ändå skulle vara intresserad av att läsa. dessutom så blir det mer jobb för min del, då jag måste öppna en forumdel, kolla vad jag vill läsa, gå tillbaka o in i nästa del, kolla vad jag vill läsa, tillbaka o in i nästa forumdel o kolla vad jag vill läsa. istället för att gå in o bara kolla direkt vad jag vill läsa på en gång. skulle man dela upp forumet skulle jag helt enkelt få klicka fram o tillbaka ännu mer. dessutom tror jag att vissa delar av forumet skulle upplevas dött. varför? jo för att det skulle ploppa upp nått enstaka inlägg då o då.