stor ram
jag börjar redan fundera på ny ram och då heldämpad. den jag har nu är 58 cm seattube och jag behöver minst 56 gärna mer än 58. pga min längd ca 198 cm (blir nog längre).
vad har ni för förslag på en frän heldämpad ram. finns det någon tillverkare som kan ta emot special beställningar på ramar utan att det kostar skjortan?
jag har kollat på santacruz modeller och dom känns lite små tex 53 cm seattube på heckler i xl.
vad har ni för förslag på en frän heldämpad ram. finns det någon tillverkare som kan ta emot special beställningar på ramar utan att det kostar skjortan?
jag har kollat på santacruz modeller och dom känns lite små tex 53 cm seattube på heckler i xl.
