[Stora Yardsaletråden] Cykelprylar skänkes, bytes eller köpes.

Det pratades tidigare i tråden om drevsida till 4-kantsaxel. Fin-veven har uppenbarligen redan hittat nytt hem. Det här är vad jag hittar. Mått på begäran?

Skickas mot fraktkostnad om någon är intresserad.

Bilagor

• PXL_20230904_072725840.jpg
    PXL_20230904_072725840.jpg
    1.1 MB · Besök: 63
  • PXL_20230904_072722893.jpg
    PXL_20230904_072722893.jpg
    1.4 MB · Besök: 59

Bilagor

• PXL_20230904_072733121.jpg
    PXL_20230904_072733121.jpg
    534.5 KB · Besök: 61
  • PXL_20230904_072736848.jpg
    PXL_20230904_072736848.jpg
    549.8 KB · Besök: 52
Någon som råkar ha ett ”överfall” till en sadelstolpe till övers? Känns dumt att köpa ny stolpe. Tappade min nyligen.

Visa bilaga 651175
Inte omöjligt att jag har en. Kan kolla hemma ikväll.
Vilken gänga? Har själv bråkat med att byta emellan stolpar och insett att det kan vara olika (M4 och M5 gissar jag).

/Johan

Min efterlysning av ett On-one Mary bar gick bättre än förväntat så jag fortsätter min jakt på delar i hopp om ett bra flow just nu.
Söker retro vevparti med 110/74 BCD.

Se bild. Jag avråder egentligen någon från att använda Schwalbe-däcken. De är usla! Dubbdäcket är dessutom slitet. Dock ingen tendens till dubb-genomträngning. 23-559-däcken är knappt använda. Om någon vill ha en så konstig dimension så varsågod.
Hämtas i Åkersberga. Skickas ej. Kastas om ingen vill ha. Eller så ger jag dem till min pyroman-granne som gillar att elda cykeldäck. Då kommer de åtminstone ge någon glädje en gång.

Bilagor

• E087C46C-BB40-4168-B95D-2CE084A3EF9A.jpeg
    E087C46C-BB40-4168-B95D-2CE084A3EF9A.jpeg
    730.9 KB · Besök: 62
  • 8C89D556-EA63-4D2D-BBC6-E5096BCB43C9.jpeg
    8C89D556-EA63-4D2D-BBC6-E5096BCB43C9.jpeg
    597.3 KB · Besök: 57
  • 6EC7D6EE-ECEF-48E5-A85F-D3A0D1BF84AC.jpeg
    6EC7D6EE-ECEF-48E5-A85F-D3A0D1BF84AC.jpeg
    811.7 KB · Besök: 63
  • AA8DE831-8EFA-44F8-B309-3CAD7112D725.jpeg
    AA8DE831-8EFA-44F8-B309-3CAD7112D725.jpeg
    893.3 KB · Besök: 59
Senast ändrad:
IMG_9440.jpeg

Klädpaket
Sigr tröja XL
Endura armvärmare L/XL
Skoöverdrag Northwave XL
Armvärmare Bellewether L

Allt eller inget
Bytes mot Ipa ?

Finns i Luleå och skickas ej

Tre par Hayes bromsklossar (BBB). Hämtas eller skickas mot fraktkostnad.

/Thomas
(Bor utanför Lindome/Götet)

Bilagor

• 16938988590588446683702227910972.jpg
    16938988590588446683702227910972.jpg
    425.6 KB · Besök: 37
Egentligen för mycket saker, men...Mot en lista med lämpliga ipor (har ingen koll) kan jag kanske lösa problemet (och skicka till #mao ovan)?

Ifall du känner att det blir alldeles för mycket saker att bära med dig så får du gärna lämna kvar det ispec-B reglaget hos @AnteL när du hämtar resten.

Då får min flickvän växlar och blir en lite lyckligare människa :D

Ifall du känner att det blir alldeles för mycket saker att bära med dig så får du gärna lämna kvar det ispec-B reglaget hos @AnteL när du hämtar resten.

Då får min flickvän växlar och blir en lite lyckligare människa :D
Försent. Men jag gör gärna både dig och din flickvän lyckligare (genom att skicka reglaget?). :)

IMG_4570.jpeg

Bytes/skänkes mot bartape! Finns i Uppsala kan skickas med.

Kombipedaler av Shimano med spd(om jag har rätt)

Plockade du upp den där Profile Design-stammen också? Den skulle kunna vara en fullgod ersättare till den jag spräckte häromdagen...
Jag plockade upp ALLA stammar. :) Just den stammen (som är riktigt fin) kommer att provmonteras på min gamla racer (med viss risk för att stanna där). Det är även möjligt att den inte passar lika bra som jag tänkt, och då är den naturligtvis din.

Jag plockade upp ALLA stammar. :) Just den stammen (som är riktigt fin) kommer att provmonteras på min gamla racer (med viss risk för att stanna där). Det är även möjligt att den inte passar lika bra som jag tänkt, och då är den naturligtvis din.
Jag ser således fram mot bildbevis på dess förträfflighet på din gammel-hoj, alternativt ett PM med summan av fraktkostnad, inköp av Happyvaluta, Ukraina-avsättning, ersättning för sveda, värk och smått och gott samt vad avser som kan vara relevant i sammanhanget. Och ett swish-numret. ?

Jag ser således fram mot bildbevis på dess förträfflighet på din gammel-hoj, alternativt ett PM med summan av fraktkostnad, inköp av Happyvaluta, Ukraina-avsättning, ersättning för sveda, värk och smått och gott samt vad avser som kan vara relevant i sammanhanget. Och ett swish-numret. ?
Jag ska försöka få till en bild ikväll. :) Sen får vi se om den får godkänt eller inte. Och agera utifrån det!

Visa bilaga 651320

Bytes mot nå trevliga ipor.

Och man tar alla delar ?

Finns i Luleå och skickas inte
Japp. SRAM-vevarna, LX/Exage300 och Tiagravevarna är kvar (de sistnämnda har jag eventuellt paxat till ett bygge).

Söker också landsvägsvevar till fruns vinter/graven cykel så ställer mig i kö. De vevar hon har nu (mtb) fanns det inga stora drev till och hon börjar bli för anabb :p så vill du byta har jag mtb-vevar att byta med :) och massa annat

Söker också landsvägsvevar till fruns vinter/graven cykel så ställer mig i kö. De vevar hon har nu (mtb) fanns det inga stora drev till och hon börjar bli för anabb :p så vill du byta har jag mtb-vevar att byta med :) och massa annat
Jag har nåt lvg-vevparti till (helt nytt Tiagra, tror det är 175 mm) också. Ett byte med mtb kan vara intressant. Eller nåt annat. :)

Japp. SRAM-vevarna, LX/Exage300 och Tiagravevarna är kvar (de sistnämnda har jag eventuellt paxat till ett bygge).
Jag köper gärna LX-partiet. Kan tänka mig att hjälpa dig att bli av med friktionsreglagen, flaskhållaren och kanske en sadelstolpe om någon av dom är 28.6mm?

Jag köper gärna LX-partiet. Kan tänka mig att hjälpa dig att bli av med friktionsreglagen, flaskhållaren och kanske en sadelstolpe om någon av dom är 28.6mm?
Reglagen är 7-delade index och friktion. Känns rätt solida. Ganska nätt klämma (drygt 22 mm). Fick med 4 flaskhållare. Ingens adelstolpe är 28,6.
Vevarna är gratis, men du är inte först att visa intresse för dem. :)

Reglagen är 7-delade index och friktion. Känns rätt solida. Ganska nätt klämma (drygt 22 mm). Fick med 4 flaskhållare. Ingens adelstolpe är 28,6.
Vevarna är gratis, men du är inte först att visa intresse för dem. :)
Ok, trodde jag var ute i god tid, men jag ställer mig i kön då!

Tillbaka
Topp