Har nyss slaktat Focus Raven Ltd från 2010 (se "Visa din misär"-tråden), och har inget behov av komponenterna sånär som på dämparen och däcken. Listar därför vad som finns, och så får ni höra av er om det är något som är intressant att köpa/byta mot en öl eller två. Bor i Vasastan i Gbg och jag kommer dessvärre antagligen inte att orka skicka något, men kan ev. ta med visa delar till jobbet på Volvo Lundby.
Prylar:
- Avid Juicy 3 fram- och bakbroms (inkl OK belägg), ev skivor, om jag får loss dem..
- bakhjul/fälg Alex X2100 26" med Shimano M475-nav och QR, [OBS kass nav och rätt slitet i övrigt också]
- 1st Nobby Nic Performance 26" 2.1. Helt ok mönster.
- 1st Continental Mountain King 2.2, helt ok mönster på detta med.
- 1st Duro Rugged Wolf 26" 2.0. Fan vet var detta kommer ifrån (antagligen grymt gammalt), men det låg i min däck-säck.
- FSA SC 280 sadelstolpe
- Sadel, Concept nånting. Allmänt sned efter för mycket platt-landande.
Finns även följande, men de sitter satan så hårt på ramen så tveksamt om de går att få loss:
- Truvativ Firex vevarmar
- Vevlager (Truvativ?)
Bild, om ni vill zooma in på något (Chunky Monkey-däcken behåller jag nog. Ett tag iaf.):
Skicka ett meddelande. Grejerna som är listade ovan finns kvar, redigerar posten allt eftersom saker försvinner.