Jag kan nog tycka att det är lite för för mycket köpesannonser i den här tråden för dess bästa. För det ändamålet är ju hel avdelning här på hemsidan avsedd.
Jag ska försöka föregå med gott exempel och skänka bort en del saker:
Sadelstolpar. 2 st 25.4 mm och en 26.8 mm alla 350 mm lnånga
18-tänders 1/8 kransar. Helt oanvända, passar till växlade shimanonav tex Alfine. De passar även utmärkt på vanliga shimanobodys som singlespeed-drev. Jag kör själv problemfritt med ett på min pendlarhoj sedan ett bra tag tillbaka. Jag skulle kanske avstå från att använda det på aluminiumfrihjul dock. För det tror jag att anläggningsytan blir aningen liten. Finns ett gäng.
Shimano växelvajerhållare. Perfekt om du har en stålram där en hipster varit i farten och kapat bort vajerfästena. Finns ett gäng.
Ett sunkigt 26" framhjul. Inte mycket för världen, men rakt och i övrigt i fungerande skick.
Funn gängade singlespeed-drev. 13 resp 17 tänder. Jag är osäker på om de passar på något annat än funns nav. gängan är ca 27 mm (1 1/16"?).
8 delad gängad frikrans, Saschs.
Sakerna finns i Lund. Skulle kunna skickas mot fraktkostnaden om det motiveras väl.
En fulöl skulle jag iofs inte tacka nej till om någon har lust att byta mot en sådan.