Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Peth sa:mao sa:oxr sa:Den här söker fortfarande någon som vill ta hand om den. Finns i Huddinge, Kista eller Strängnäs.
Finns även en Marzocchi Dirt Jam Comp.
Efter allt för lång tid (ledsen för att jag inte fick tummen ur och kom och hämtade den tidigare) är cruisern nu hos mig. Tack oxr!
Kanske blir den en elpendlare såsmåningom. Eller något annat konstigt, men nu behöver jag en gaffel. Stel och helst med cantileverfästen.
Byter exempelvis mot ett par fina Look Keo pedaler. Har mest gammalt skräp i lådorna så annan valuta funkar också.
Har en lila stålgaffel för 26-tumshjul med cantifästen från en gammal 90-tals mountainbike. Kan finnas lite rost, länge sen jag kollade.
mao sa:Peth sa:mao sa:oxr sa:Den här söker fortfarande någon som vill ta hand om den. Finns i Huddinge, Kista eller Strängnäs.
Finns även en Marzocchi Dirt Jam Comp.
Efter allt för lång tid (ledsen för att jag inte fick tummen ur och kom och hämtade den tidigare) är cruisern nu hos mig. Tack oxr!
Kanske blir den en elpendlare såsmåningom. Eller något annat konstigt, men nu behöver jag en gaffel. Stel och helst med cantileverfästen.
Byter exempelvis mot ett par fina Look Keo pedaler. Har mest gammalt skräp i lådorna så annan valuta funkar också.
Har en lila stålgaffel för 26-tumshjul med cantifästen från en gammal 90-tals mountainbike. Kan finnas lite rost, länge sen jag kollade.
Just en sådan skulle kunna passa! Rost och fel färg är inget hinder.
Styrröret är 17,5 cm (utan lager) så den behöver som sagt ett rätt långt gaffelrör.
Och så ska det vara 1 1/8 ahead.
desmo sa:Lite blandade grejer
- Shimano Deore reglage 3x10. Paxade av Dude.
- Brooks Styrlinda Honey. Oanvänd. Paxad av Dude
- Brooks "kompislapp" Honey. Oanvänd. En skruv saknas. Paxad av Dude
Dude sa:desmo sa:Lite blandade grejer
- Shimano Deore reglage 3x10. Paxade av Dude.
- Brooks Styrlinda Honey. Oanvänd. Paxad av Dude
- Brooks "kompislapp" Honey. Oanvänd. En skruv saknas. Paxad av Dude
Mycket karma till dig för grejerna!
Hoppas styr-kombon passar och och att du får klart dina hojar.
Hör gärna av dig om det är nått som saknas/strular. ;)
flight sa:Har du lust att bli av med ngn av dom????
oxr sa:En Dirt jumper har jag som jag gärna blir av med. De andra ska jag nog krama ett tag till.
Rattnalle sa:Jag har tappat en av skruvarna som håller klingorna på mitt vevparti, Shimano XT anno ca 2011. Hylsan är kvar men inte skruven. Någon som har en sån över i Göteborg? Färg etc oviktigt.
TBy sa:oxr sa:En Dirt jumper har jag som jag gärna blir av med. De andra ska jag nog krama ett tag till.
Ifall Flight inte vill ha DJ:n är jag spekulant. Har en Kona Shred till grabben som skulle må bra av en gaffel som det inte står Suntour på...
Ser ut som om exakt en sådan. Stoppar du den i fickan och räknar med att vi möts på väg till jobbet? ;)patten sa:Rattnalle sa:Jag har tappat en av skruvarna som håller klingorna på mitt vevparti, Shimano XT anno ca 2011. Hylsan är kvar men inte skruven. Någon som har en sån över i Göteborg? Färg etc oviktigt.
Är det en sådan du menar?
Om så är fallet har jag någon till övers.
oxr sa:TBy sa:oxr sa:En Dirt jumper har jag som jag gärna blir av med. De andra ska jag nog krama ett tag till.
Ifall Flight inte vill ha DJ:n är jag spekulant. Har en Kona Shred till grabben som skulle må bra av en gaffel som det inte står Suntour på...
Då är den din!
Rattnalle sa:Ser ut som om exakt en sådan. Stoppar du den i fickan och räknar med att vi möts på väg till jobbet? ;)patten sa:Rattnalle sa:Jag har tappat en av skruvarna som håller klingorna på mitt vevparti, Shimano XT anno ca 2011. Hylsan är kvar men inte skruven. Någon som har en sån över i Göteborg? Färg etc oviktigt.
Är det en sådan du menar?
Om så är fallet har jag någon till övers.
jomper sa:Det är ingen som sitter och tjuvhåller på ett gammalt icke oversize mtb-styre av lite flottare modell? Antingen silverfärgat eller kolfiber, gärna utan loggor. Lowrise.
jomper sa:Det är ingen som sitter och tjuvhåller på ett gammalt icke oversize mtb-styre av lite flottare modell? Antingen silverfärgat eller kolfiber, gärna utan loggor. Lowrise.
hug0 sa:Är det någon som vill ha ett par rätt coola men jäkligt slitna Look-pedaler?
De har gott om slitmärken på alla sidor och lagrena glappar (men de lär vara lätta att serva).
Finns på Stora Essingen kvällstid eller vid Odenplan dagtid.
Niklasberglund sa:Tänka dig att skicka dom?
hug0 sa:Niklasberglund sa:Tänka dig att skicka dom?
Nej tyvärr, hade dom gått ner i ett enkelt kuvert så kanske men lite för omständigt för några så slitna :)
hug0 sa:Niklasberglund sa:Tänka dig att skicka dom?
Nej tyvärr, hade dom gått ner i ett enkelt kuvert så kanske men lite för omständigt för några så slitna :)
gogeli sa:Missade att skriva att dom finns i Gustavsberg strax utanför Stockholm..
Så nje inte Göteborg.
Bumpar denna fråga lite eftersom jag nu vet att jag kommer befinna mig i och runt Stockholm på lördag.eketjall sa:Är det någon som har åkbara eller iaf riktningsbara 26" skivbromshjul (hederlig qr) liggandes i gömmorna?
Om det blir som tänkt är jag i huvudstaden på lördag annars håller jag till i Eskilstuna.
Kikon sa:Är det någon som råkar sitta på en svart sadelstolpe 28.6 mm? Den får vara tung, bara den är lång. Följer en passande klämma med så blir jag ännu gladare.
Look pedalerna som visades förut, jag har ett par liknande vita med lite kolfiberdetaljer, och jag kan skicka dem. De är i hyfsat skick.
Gärna byte.
M-stad sa:Kikon sa:Är det någon som råkar sitta på en svart sadelstolpe 28.6 mm? Den får vara tung, bara den är lång. Följer en passande klämma med så blir jag ännu gladare.
Look pedalerna som visades förut, jag har ett par liknande vita med lite kolfiberdetaljer, och jag kan skicka dem. De är i hyfsat skick.
Gärna byte.
Inventerar skrot lådan i morgon och ser vad jag kan hitta.
Annars har biltema om du har i närheten?