[Stora Yardsaletråden] Cykelprylar skänkes, bytes eller köpes.
Duger stål?HasseTT sa:Jag söker ett racer/bockstyre i strl 25.4mm till min monark motionscykel. Gärna sthlm:)
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Duger stål?HasseTT sa:Jag söker ett racer/bockstyre i strl 25.4mm till min monark motionscykel. Gärna sthlm:)
semlan92 sa:Hittade nått i gömmorna här mitt i flytten. Shimano 3x8 kombi broms/reglage och 2st shimano mekaniska ok.
Fullt fungerande.
Bortskänkes, finns i Hässelby Strand
Edit: Kommer annars slängas under dagen.
semlan92 sa:Hittade nått i gömmorna här mitt i flytten. Shimano 3x8 kombi broms/reglage och 2st shimano mekaniska ok.
Fullt fungerande.
Bortskänkes, finns i Hässelby Strand
Edit: Kommer annars slängas under dagen.
Nibbe sa:Någon som har en 16" On-One Inbred-ram eller liknande i Stockohlm och angränsande län så köper jag gärna, spelar ingen roll vilka dropouts.
Gushem sa:Har en sprillans ny parkwood-ram i storlek m som jag behöver bli av med. http://www.on-one.co.uk/i/q/FROOPK27/on-one-parkwood-275-frame
Kan tänka mig att byta mot en 27.5 gaffel eller ett framhjul med 15x100 axel. eller mot något annat som jag inte visste att jag ville ha, kom med förslag
Yes sir. Dock som hel cykel. 29" helstel ss. Är du intresserad så dra ett pm så kan du få bilder, pris och spec.Nibbe sa:Någon som har en 16" On-One Inbred-ram eller liknande i Stockohlm och angränsande län så köper jag gärna, spelar ingen roll vilka dropouts.
konsp sa:Gushem sa:Har en sprillans ny parkwood-ram i storlek m som jag behöver bli av med. http://www.on-one.co.uk/i/q/FROOPK27/on-one-parkwood-275-frame
Kan tänka mig att byta mot en 27.5 gaffel eller ett framhjul med 15x100 axel. eller mot något annat som jag inte visste att jag ville ha, kom med förslag
Är den för 27,5 ? Är intresserad men har inget av det du söker att byta med tyvärr, kanske byta mot en slant?
Tja, du vet ju var jag bor och hade bra smak i öl senast så inte mig emot.emmer sa:Om ingen går loss på kalisongerna så uppoffrar jag mig gärna ety mina cykelkalisonger är väldigt luftiga i grenen.
[Läs utslitna så de borde passa cowbojsarn i Village People.]
Ä'la mest öl som hänger runt...
...men är det någon som känner att Gunde Kraft är något som verkligen behövs så står inte jag emellan.
Konvalj sa:Är det någon som sitter och håller på ett vevparti för ISIS-lager, alternativt Hussefeltvevar?
mao sa:Konvalj sa:Är det någon som sitter och håller på ett vevparti för ISIS-lager, alternativt Hussefeltvevar?
Ja kanske...
Kan rota lite imorgon. Race Face utan klingor, om jag har det kvar.
Var bor du?
mao sa:Konvalj sa:Är det någon som sitter och håller på ett vevparti för ISIS-lager, alternativt Hussefeltvevar?
Ja kanske...
Var bor du?
JojjeM sa:mao sa:Konvalj sa:Är det någon som sitter och håller på ett vevparti för ISIS-lager, alternativt Hussefeltvevar?
Ja kanske...
Var bor du?
Om inte Mao har så kan jag nog rota fram ett par 170 mm Holzfeller. (finns i Uppsala alt. Kista).
/Johan
Konvalj sa:mao sa:Konvalj sa:Är det någon som sitter och håller på ett vevparti för ISIS-lager, alternativt Hussefeltvevar?
Ja kanske...
Var bor du?
Det låter bra. Om det är 104bcd så har jag ändå klingor.
Jag bor i Stockholm.
JojjeM sa:mao sa:Konvalj sa:Är det någon som sitter och håller på ett vevparti för ISIS-lager, alternativt Hussefeltvevar?
Ja kanske...
Var bor du?
Om inte Mao har så kan jag nog rota fram ett par 170 mm Holzfeller. (finns i Uppsala alt. Kista).
/Johan
Vilka valmöjligheter! Jag avvaktar Mao för att se vad han har.
Pauli sa:Hej !
Är det någon som har en lös skruv ?
Letar efter en "E" på bilden
Det är en äldre, ca 1990 Campagnolo modell
Finns div saker/delar/prylar att byta mot eller dryck
//Pauli
Pauli sa:Hej !
Är det någon som har en lös skruv ?
Letar efter en "E" på bilden
Det är en äldre, ca 1990 Campagnolo modell
Finns div saker/delar/prylar att byta mot eller dryck
//Pauli