Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
jomper sa:Nån som har en klassisk gammal silverfärgat Shimano-QR för bakhjulet?
jomper sa:Nån som har en klassisk gammal silverfärgat Shimano-QR för bakhjulet?
jomper sa:Såna där svarta är för nya, har dylika och de passar inte.
Den är till en trainer, vill ha en extra och originalet ser ut såhär och kostar onödigt mycket, närmar sig 300 kr med frakt.
jomper sa:Nä, för nytt. Den här modellen:
http://www.wiggle.co.uk/tacx-turbo-trainer-quick-release-rear-skewer/jomper sa:Såna där svarta är för nya, har dylika och de passar inte.
Den är till en trainer, vill ha en extra och originalet ser ut såhär och kostar onödigt mycket, närmar sig 300 kr med frakt.
ol__ sa:Jag tänkte inte på att nya hjulen har 6-bult och inte centerlock. Så har någon 180+160-bromsskivor liggandes, gärna i Göteborg?
Alternativt tips på prisvärt köp med snabb leverans? Passande Shimano SLX, men det är väl inte så stor skillnad på själva skivan mellan olika fabrikat?
AX3L sa:ol__ sa:Jag tänkte inte på att nya hjulen har 6-bult och inte centerlock. Så har någon 180+160-bromsskivor liggandes, gärna i Göteborg?
Alternativt tips på prisvärt köp med snabb leverans? Passande Shimano SLX, men det är väl inte så stor skillnad på själva skivan mellan olika fabrikat?
Adapter är ju såklart en annan idé.
fredrick sa:Bytes emot en styrstam 10 grader. 110 mm lång. Ge och ta några mm i längd.
Skorna är välanvända.
Tyvärr ett hål vid fingret.
Men blir kanon som en cykelsko inomhussko eller liknande.
Amatörmisstag :)marr sa:fredrick sa:Bytes emot en styrstam 10 grader. 110 mm lång. Ge och ta några mm i längd.
Skorna är välanvända.
Tyvärr ett hål vid fingret.
Men blir kanon som en cykelsko inomhussko eller liknande.
Du borde nästan lägga till storlek på skorna :p
Bengt-re sa:BB5 ok. 2st med extra belägg. Endast använda något 10-tal mil vad jag minns. Bortskänkes mot avhämtning. Har du en flaska hygglig rosevin du vill bli av med så hjälper jag till med det, men går bra utan också.
Var denna jag menade ovan. Missade citeringen.ratatosk sa:Ett objekt som jag faktiskt tror är i rätt ok skick. Ny kedja är ett måste. 7-delat bak, 20" hjul.
Bytes mot whisky eller gott ekologiskt kaffe eller kontanter, efter vad det är värt för dig.
darkforce sa:Bengt-re sa:BB5 ok. 2st med extra belägg. Endast använda något 10-tal mil vad jag minns. Bortskänkes mot avhämtning. Har du en flaska hygglig rosevin du vill bli av med så hjälper jag till med det, men går bra utan också.
om ingen annan nappar innan slutet av nästa vecka kan ja nog byta en flaska rose mot dom
White_XC_Ultimate_Carbon sa:Var denna jag menade ovan. Missade citeringen.ratatosk sa:Ett objekt som jag faktiskt tror är i rätt ok skick. Ny kedja är ett måste. 7-delat bak, 20" hjul.
Bytes mot whisky eller gott ekologiskt kaffe eller kontanter, efter vad det är värt för dig.
/Kalle
emmer sa:Någon sorts belägg till någon sorts broms - troligen någon "pendlarShimano" eller så.
Har du användning för dom så går det bra att hämta när jag är hemma (östra centrum GBG).
(Orkar inte försöka ta en bättre bild :-) )
ratatosk sa:White_XC_Ultimate_Carbon sa:Var denna jag menade ovan. Missade citeringen.ratatosk sa:Ett objekt som jag faktiskt tror är i rätt ok skick. Ny kedja är ett måste. 7-delat bak, 20" hjul.
/Kalle
Den är din .
mikipedia_ sa:Har ett 34t Garbaruk oval som vill säljas/bytas mot något. Enbart provmonterat på spindeln men tog i kedjestagen.
Stewe sa:Bortskänkes mot avhämtning styre och sadel. Hitta till buskarna för något år sedan styret ser ut som ett track styre 26 millimeter. Sadeln, ja den går väl att ha till något retro bygge kanske. Finns i Sollentuna
Intressant :-)patten sa:Har ett par vittoria diamante pro radiale 24mm som bara ligger i ett hörn, har rullat max 10 mil. Någon som är i behov av dem får gärna ta över ägarskapet. Om du vill bli av med slang till en pendlar-cross så går det bra som betalning, annars funkar ett glatt tack också :)
Finns i Göteborg!
Kurets sa:Söker en vevarmsbult till Shimano Hollowtech FC6600. Namnet på komponenten är Y1G311000 i Shimanos dokument.
Matchande verktyg är också av intresse!
Paco sa:Kurets sa:Söker en vevarmsbult till Shimano Hollowtech FC6600. Namnet på komponenten är Y1G311000 i Shimanos dokument.
Har denna men verktyget behöver jag själv....
marr sa:Paco sa:Kurets sa:Söker en vevarmsbult till Shimano Hollowtech FC6600. Namnet på komponenten är Y1G311000 i Shimanos dokument.
Har denna men verktyget behöver jag själv....
Räcker det inte med en gammal femkrona för att spänna den? Ganska lågt moment, eller de skiljer på gamla hollowtech?