Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
jokamp sa:Söker en framgaffel till bygge av en barnkärredragare. Spelar egentligen ingen roll vilken sort, modell eller färg det är. Stål eller alu eller kolfiber, dämpad eller stel, allt funkar bara den är billig, jättebillig!
Det enda kravet är att styrröret måste vara 22cm minst och att gaffeln passar till 26" hjul.
Fäste för v-broms är önskvärt men inte nödvändigt, både v- och skivbroms är ju optimalt.
Är det en dämpare så bör slaglängden inte vara mer än runt 100mm.
Stumpy sa:jokamp sa:Söker en framgaffel till bygge av en barnkärredragare. Spelar egentligen ingen roll vilken sort, modell eller färg det är. Stål eller alu eller kolfiber, dämpad eller stel, allt funkar bara den är billig, jättebillig!
Det enda kravet är att styrröret måste vara 22cm minst och att gaffeln passar till 26" hjul.
Fäste för v-broms är önskvärt men inte nödvändigt, både v- och skivbroms är ju optimalt.
Är det en dämpare så bör slaglängden inte vara mer än runt 100mm.
Kona Project Two, 1 1/16, 23.5 cm
Orwar sa:Någon i Göteborg som har ett tubhjul över, alt. bara en fälg? Kan vara precis vilket skrot som helst. Tänkte använda det för att för-töja däck.
Jonatan F sa:Orwar sa:Någon i Göteborg som har ett tubhjul över, alt. bara en fälg? Kan vara precis vilket skrot som helst. Tänkte använda det för att för-töja däck.
Jag kanske har hos mina föräldrar. Kan du vänta tills i juni?:) ska se om jag kan kolla i helgen eventuellt.
Babbar sa:Söker Avid BB7 MTB skivbromsar efter att mina har gett upp. Är inte så viktigt vilket skick, bara dom fungerar att bromsa med. Någon som har en uppsättning liggandes som ni inte använder?
mhenry sa:Jag har precis inventerat min samling så välj själv :) Finns i Hägersten.
60 st DT Comp, silver, 292 mm
35 st DT Comp, svart, 292 mm
8 st DT Comp, svart, 293 mm
40 st DT Swiss Alpine III, silver, 292 mm
2 st DT Swiss Alpine III, silver, 294 mm
16 st DT Aerolite, silver, 294 mm
Kunde du inte klämt ur dig det tidigare? Kommer i nästa Strängnäs-vända.Jimel sa:Söker klistermärken för att pimpa race bussen. Betalar såklart porto och eventuellt en extra slant. Så länge det är cykelrelaterat så spelar det ingen roll vad det är, ni ser ju själva att jag satt på ett Canyon märke ;)
oxr sa:Kunde du inte klämt ur dig det tidigare? Kommer i nästa Strängnäs-vända.Jimel sa:Söker klistermärken för att pimpa race bussen. Betalar såklart porto och eventuellt en extra slant. Så länge det är cykelrelaterat så spelar det ingen roll vad det är, ni ser ju själva att jag satt på ett Canyon märke ;)
Dewe sa:Bakdämpare Fox Float RLC
Längd (eye-to-eye): 6,5", 165 mm
Slag: 1,5"
Tre lägen: 1) öppen, 2) pedaldämpning, 3) låst
Har suttit på en Specialized Stumpjumper FSR ´04.
Funkar fint, servad regelbundet.
Bytskänkes mot happyvaluta eller om du har ett 31.8 lowriserstyre så blir jag glad.
![]()
milnik sa:Söker: Nån som råkar ha en skruvkit till Shimano Saint pedaler?
/Milnik
milnik sa:Söker: Nån som råkar ha en skruvkit till Shimano Saint pedaler?
/Milnik
desmo sa:milnik sa:Söker: Nån som råkar ha en skruvkit till Shimano Saint pedaler?
/Milnik
Det tror jag faktiskt finns i lådan. Ska kika ikväll.
Edit: De låg inte i den låda som jag trodde. Måste ligga på vinden. Jag får leta imorgon. Återkommer.
cubeforce sa:Mäh, traktorn ska gå. Crescent Orion med acera fram och xt bak 7x3. Sommar plus vinterdäck ingår.
Lager i vevparti torde ombesörjas.
Tycker att Westmalle är god ersättning vid ev intresse och Stockholm österut är nära och bra..
Helt rätt, har gått som vinterpendlare, stabil och tråkig men tar sig alltid fram i alla väder - därav namnet traktorn. Ställer mig i hörnet och skäms, ramstorlek är ngt centralt... Det är en 53:a, är själv 177 cm.Har fått pm, men händer inget hör jag av mig ;)mao sa:cubeforce sa:Mäh, traktorn ska gå. Crescent Orion med acera fram och xt bak 7x3. Sommar plus vinterdäck ingår.
Lager i vevparti torde ombesörjas.
Tycker att Westmalle är god ersättning vid ev intresse och Stockholm österut är nära och bra..
Den där blir ju en fin vinterpendlare. Hur många öl är den värd tycker du, ett 6-pack?
Och så undrar jag lite över storlek?
mvh
Matti Östling
desmo sa:milnik sa:Söker: Nån som råkar ha en skruvkit till Shimano Saint pedaler?
/Milnik
Det tror jag faktiskt finns i lådan. Ska kika ikväll.
Edit: De låg inte i den låda som jag trodde. Måste ligga på vinden. Jag får leta imorgon. Återkommer.
lundatok sa:10-delad Tiagra med Avid mekaniska skivbromsar från min vintercykel. Skickas ej, bytes mot finöl. Inkl handtag, bromsar, kassett, vevparti och bakväxel.
PM! !Dude sa:lundatok sa:10-delad Tiagra med Avid mekaniska skivbromsar från min vintercykel. Skickas ej, bytes mot finöl. Inkl handtag, bromsar, kassett, vevparti och bakväxel.
PM!!!
ollibolli sa:Sökes: Bromshandtag för cantilever-bromsar (för rakt styre) och/eller trigger-reglage för Shimano 9-delat (endast höger/bak).
Finnes: V-bromsar (fram och bak) Shimano BR-M420 med tillhörande bromshandtag Shimano BL-M420 (nästan nyskick).
milnik sa:Nån som har ett extra band till Suunto Ambit 2 klockan? Akut behov...