[Stora Yardsaletråden] Cykelprylar skänkes, bytes eller köpes.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
karher sa:Är på jakt efter ett shimano 7-delat tumväxelreglage till pojkens cykel. Han orkar inte vrida på det revoshift reglaget som sitter på idag, tyvärr gjorde det ingen större skillnad med ny vajer.
En förutsättning är att det finns i Göteborgsområdet. Pengar finns i byte.
Alfakrull sa:Monterade mina nya silikon-grepp men lyckades paja ena pluggen. Någon som vill skicka en styrändsplugg åt mitt håll? Är den normal/tråkig nöjer jag mig med en, har du ett snyggt par så är det ännu mer intressant. Kan ge en slant oavsett, skickas det imorgon är jag ännu lyckligare.
JojjeM sa:Paco sa:Ingen som har en sån här liggandes? För ISCG 05.
Har en del skrot att byta med....annars så finns det öl, trisslotter eller dyl.
Inte omöjligt att jag har en sån som bara ligger och skräpar. Det tar dock ett par dagar innan jag är hemma och kan kolla. Återkommer om jag hittar den och kollar om det fortfarande är av intresse.
/Johan
Lyckades få tag på nya pluggar i trakterna, tack ändå!marr sa:Alfakrull sa:Monterade mina nya silikon-grepp men lyckades paja ena pluggen. Någon som vill skicka en styrändsplugg åt mitt håll? Är den normal/tråkig nöjer jag mig med en, har du ett snyggt par så är det ännu mer intressant. Kan ge en slant oavsett, skickas det imorgon är jag ännu lyckligare.
Kan skramla fram två esi pluggar tror jag. Skickas dock först i eftermiddag.
Pma mig om det är intressant.
fredrick sa:Sökes:
2 st 26" däck, lättrullade sådana i ok till bra skick, gärna Race King eller liknande, tänkte försöka få min brors gamla cykel att rulla så att han får motivation till att komma ut igen.
Jag bor i Göteborg, men kan såklart betala frakt eller en flaska vin eller liknande för eventuell hjälp.
Tack. :)
PMNLC sa:fredrick sa:Sökes:
2 st 26" däck, lättrullade sådana i ok till bra skick, gärna Race King eller liknande, tänkte försöka få min brors gamla cykel att rulla så att han får motivation till att komma ut igen.
Jag bor i Göteborg, men kan såklart betala frakt eller en flaska vin eller liknande för eventuell hjälp.
Tack. :)
Har (nog) ett par antika Twister 26" (i ok skick) om intresse finnes. PMa isf.
mikipedia_ sa:Nån som har ett par shimano spdklossar att skicka till mig? Multi lr inte är ovidkommande.
Inga reservdelar att erbjuda, men jag undrar om inte vajerspännaren från vilket MTB-växelreglage som helst skulle passa i fästena på ramen.jimpstyle sa:Någon som har två sådana här fästen till ultegra bromsar liggandes?
Samt kanske något som passar i dessa hålen. Misstänker att det ska vara någon form av vajerspännare eller bara en hållare för vajern.
cubeforce sa:Ämne till en vinterpendlare?
Crescent Orion strl 53 med acera fram och Deore XT bak 21 vxl. Det sitter Nokian w 106 26x1,9 på med många mil kvar i dubbarna. Noname original framhjul och Mavic X618 bak
Vevparti alt lager behöver ses över/bytas
Vid intresse tycker jag Westmalle är en god bytesvara.
Finns i Stockholmstrakten
jimpstyle sa:Någon som har två sådana här fästen till ultegra bromsar liggandes?
Samt kanske något som passar i dessa hålen. Misstänker att det ska vara någon form av vajerspännare eller bara en hållare för vajern.
Det är ingen gänga utan det är ett hål.darkforce sa:Testa om de e m5 eller m4 gämg e de m4 passar justeringen från bakväxlar e de m5 padsar justeringar från antika calipperbromsarjimpstyle sa:Någon som har två sådana här fästen till ultegra bromsar liggandes?
emmer sa:Det är ingen gänga utan det är ett hål.darkforce sa:Testa om de e m5 eller m4 gämg e de m4 passar justeringen från bakväxlar e de m5 padsar justeringar från antika calipperbromsarjimpstyle sa:Någon som har två sådana här fästen till ultegra bromsar liggandes?
Ser såhär ut:
http://www.ebay.co.uk/itm/Shimano-D...6800-Brake-Cable-Adjusting-Unit-/321463025915
De är M5 https://www.bike24.com/1.php?content=8;product=117148darkforce sa:Sorry gömde skriva ja mena fästena på ramenemmer sa:Det är ingen gänga utan det är ett hål.darkforce sa:Testa om de e m5 eller m4 gämg e de m4 passar justeringen från bakväxlar e de m5 padsar justeringar från antika calipperbromsarjimpstyle sa:Någon som har två sådana här fästen till ultegra bromsar liggandes?
Ser såhär ut:
http://www.ebay.co.uk/itm/Shimano-D...6800-Brake-Cable-Adjusting-Unit-/321463025915
Classe75 sa:Tänkte konvertera dotterns 24" från gripshift till triggerreglage. Sitter 3x7 på cykeln. Någon som har liggandes i en låda och kan tänka sig att skänka mot porto?
Dewe sa:Finnes: ett Continental X-King ProTection 29 x 2,4 i gott skick.
Skänkes till någon som är snäll.
/Johan