Salabaladala
Aktiv medlem
[Stora Yardsaletråden] Cykelprylar skänkes, bytes eller köpes.
Söker vänster vevarm till Shimano hollowtech 2 vevparti, 175mm långt. Färg eller grupp spelar ingen roll.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Mtz sa:Skänkes:
Rock Shox Tora med lockout, 100 mm slaglängd. Rakt styrrör.
Gaffeln, returinställningen och lockout funkar (men har aldrig servats). För 9 mm axel.
Kompletta 26" hjul, shimano hub (har suttit 10 vxl kassett på). Shimano centerlock med 160 mm skivor, 9 mm axel med QR. Hjulen rullar och fungerar, dock skulle baknavet må bra av översyn (glappar i sidled), kanske räcker med nytt fett och lagerspänning.
Hämtas i Nynäshamn.
Salabaladala sa:Söker vänster vevarm till Shimano hollowtech 2 vevparti, 175mm långt. Färg eller grupp spelar ingen roll.
jonaS-Works sa:Jag söker en sadel till min gamla Crescent världsmästarcykel. Gärna en Racer sadel. Söder om stockholm helst (nacka tyresö farsta haninge hållet).
Sarek sa:Skänkes
Pakethållare för framgaffel.
Till valfritt belopp till barncancerfonden
Partille
Skickas ej.
ostrand sa:Söker shimanoreglage till ett gravelbike - projekt
Gärna Sora eller 105.
Jag finns i mellersta Skåne.
Farbror_boris sa:ostrand sa:Söker shimanoreglage till ett gravelbike - projekt
Gärna Sora eller 105.
Jag har ett par Sora STI I Göteborg, 2x9 och några år gamla. Kan kolla modellnummer när jag är hemma.
ostrand sa:Farbror_boris sa:ostrand sa:Söker shimanoreglage till ett gravelbike - projekt
Gärna Sora eller 105.
Jag har ett par Sora STI I Göteborg, 2x9 och några år gamla. Kan kolla modellnummer när jag är hemma.
Hade passat perfekt!!!
cola sa:Någon som vill byta stam? På bikefiten kom vi fram till att jag behövde en 120mm och jag var säker på att jag hade en men tre st 100mm gör inte en 120mm..
Har:
En specialized 8/16 grader+ styre 40cm c-c
En kolfiber som jag tror är trimmad med 3t badge
En white från ny cykel
Alla som sagt 100mm
Byte?
Luthman Photography sa:Jag tänkte sparka liv i en gammal hoj som bara står. Söker således antingen ett Shimanoframväxelreglage för tredelat, ett bakväxelreglage och bakväxel för 8-delat också det Shimano.
Alternativt delar som gör att hojen går att bygga om till 1x8/1x9 eller 1x10 (dvs bakväxel, reglage och kassett).
Finnes: tacksamhet, pengar eller annat.
edvin_m sa:Det svarta hålet som är mitt mekrum har ätit ännu ett offer. Den här gången så är det ispec-ii mojängen till nyare shimano bromsar som man sätter i om man inte vill ha nån växel monterad på bromshandtaget.
Nån i Gbg som sitter på en extra? Resa på fredag så lite brådis :) har andra bromsar men fin-bromsarna är ju fin-bromsarna :)
8d har genomgående sprintar så de kan du sätta tillbaka för att "hela" kedjan igen.borstar_micke sa:Nån som har kedjelås för 8-delat liggande?
Köpte tyvärr fel sist...
boson sa:Ett par äldre, udda tubhjul skänkes gladeligen bort om någon vill ha dem...
Orwar sa:Asgamla (Made in Western Germany) Magura hydrauliska fälgbromsar skänkes. Fram och bak. Funkar såtillvida att beläggen går ut när man klämmer på handtaget, men hur bromsprestandan är har jag ingen aning om.
Finns i Sävedalen. Skickas ej, men kan tas med till Franssons ibland.
emmer sa:boson sa:Ett par äldre, udda tubhjul skänkes gladeligen bort om någon vill ha dem...
När var och hur?
Inge för mig med andra ord, men måske för någon annan :-)boson sa:Aha. Det hade naturligtvis varit relevant att skriva var hjulen befinner sig. Sorry.emmer sa:När var och hur?boson sa:Ett par äldre, udda tubhjul skänkes gladeligen bort om någon vill ha dem...
Enköping, alternativt Solna på vardagar (nära Solna strand T-bandstation).