Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
tmalm sa:Scaramanga sa:Bygger lågbudget single speed och söker smäcker V-broms med handtag. Söker även bättre beggade BMX-pedaler.
Pris enl ök. Bör kunna skickas såklart :)
Sånna?https://happyride.se/annonser/ad.php?id=87061
/T
Jonatan F sa:Gissar att det här är väl optimistiskt.
Har någon ett fräscht 26" hjulpar? Kan byta mot lite retro budgetdelar (styrstammar, växlar, slitna tubhjul, styren mm). Kan slänga in någon öl som smörjmedel också.
Gbg.
Rattnalle sa:IXS Hammer kraschjacka storlek M/L. Endast använd ett fåtal gånger och luktfri. Bortskänkes mot avhämtning i Göteborg. Den passar inte så bra på mig som är smalast i midjan, den glider upp.
nuno2k sa:Söker ett bakhjul till racer inklusive 9- eller 10-delad kassett om någon skulle ha ett till övers? Betalar gärna och finns i Stockholm :)
slors sa:Är det nån som har gamla xtr-grejer från 1997-1998 att sälja? Letar främst efter M950-delar (nav, framväxel, vevparti) till ett retrobygge.
Har ett "udda par" som jag kan släppa. Finns i Tyresö, men kan tas med till stan.nuno2k sa:Söker ett bakhjul till racer inklusive 9- eller 10-delad kassett om någon skulle ha ett till övers? Betalar gärna och finns i Stockholm :)
edlundpeter sa:Någon som har en 70-80-90 mm styrstam över? min sittställning på White GX Pro känns alldeles för framåtlutad så skulle vilja prova en kortare än std som är 100mm.
Bor i GBG
Carl Edfeldt sa:Någon som har Deore eller Deore Xt Thumbshifters som man vill sälja?
jesperC sa:Carl Edfeldt sa:Någon som har Deore eller Deore Xt Thumbshifters som man vill sälja?
Möjligt att jag kan ha några Deore shifters i källaren.
Har nog även en eller ett par Paul Component Thumbie Adapters för att bygga om TT-shifters till Thumbshifters.
Ska kolla när jag får tillfälle.
//jesper
Carl Edfeldt sa:...
Kolla gärna Deoren, 7 / 3 speed. Finns ett projekt som är på sluttampen och skulle bli grymt med dom... vi hörs!
//Sebbe
jesperC sa:Carl Edfeldt sa:Någon som har Deore eller Deore Xt Thumbshifters som man vill sälja?
Möjligt att jag kan ha några Deore shifters i källaren.
Har nog även en eller ett par Paul Component Thumbie Adapters för att bygga om TT-shifters till Thumbshifters.
Ska kolla när jag får tillfälle.
//jesper
Pm skickat!Vippen sa:Skänkes: SPD-skor för den som vill prova på, eller ha ett par slit-och-slängdojor för pendligen.
Två par Specialized strl 43 (jag har vanligtvis 42), det ena mer slitet än det andra, men fortfarande många mil kvar i båda paren.
Ett par Shimano strl 40 i funktionellt skick, pensionerade pga svällande fötter, mycket åka kvar i dem.
Hämtas vid Telefonplan, Sthlm.
Har en i Tyresö som inte använts på "ett tag".darkforce sa:nån som har nån risig cykelkärra denne vill bli av med i sthlmstrakten
den ska bara tjänstegöra som tillfällig fraktåsna så inget fancy :)