[Stora Yardsaletråden] Cykelprylar skänkes, bytes eller köpes.
nadderf sa:Städat lite, någon som önskar något innan det slängs?
Jag hugger nog gärna bromsbeläggen om dom passar juicy5 vilket det ser ut som ?
Vad är det för slangar?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
nadderf sa:Städat lite, någon som önskar något innan det slängs?
mr bobcat sa:nadderf sa:Städat lite, någon som önskar något innan det slängs?
Jag hugger nog gärna bromsbeläggen om dom passar juicy5 vilket det ser ut som ?
Vad är det för slangar?
edlundpeter sa:Vad är det i Conti-plastförpackningen?
Om någon slang passar 700C så är jag sugen! Kan hämta både i sthlm ihelgen samt GBG annars
jonaS-Works sa:Min sons framgaffel har gett upp, finns det någon som har en bättre än denna liggandes?
26" och skivbroms.
Jag bor i Tyresö men kan hämta i hela stockholmsområdet och säg vad du vill byte emot.
Hjulaxel 135x5? - vad menar du nu? Ett snabblås för MTB-nav?Aron sa:Någon som har en hjulaxel liggande? Jag behöver en 135x5. Enklast är om du också bor i Tokholm.
Luke72 sa:- 2 st Nokian Hakkapellitta W106 26x1,75/1,9 - slitna men funkar ett tag till
- 2 st 26” fälgar för fälgbroms, fram och bakhjul. Däck Smart Sam 26x2,11 på båda, båda har slang med bilventil. Bakhjulet har en 8-delad kassett. QR axlar.
Bra. Skicka pm så hittar vi en tid.gabbeon sa:Luke72 sa:- 2 st Nokian Hakkapellitta W106 26x1,75/1,9 - slitna men funkar ett tag till
- 2 st 26” fälgar för fälgbroms, fram och bakhjul. Däck Smart Sam 26x2,11 på båda, båda har slang med bilventil. Bakhjulet har en 8-delad kassett. QR axlar.
Dessa tar jag gärna hand om, om ingen annan paxat dem än.
Jag är jätte intresserad, jag skickar pm till dig.Kneecap sa:jonaS-Works sa:Min sons framgaffel har gett upp, finns det någon som har en bättre än denna liggandes?
26" och skivbroms.
Jag bor i Tyresö men kan hämta i hela stockholmsområdet och säg vad du vill byte emot.
Tjena!
Jag har en gammal RockShox av enklare modell. Dock är jag inte i krokarna av Tyresö förens andra helgen i oktober. Betalar du frakten så kan jag skicka.
Alkoholfri öl av bra snitt är ett bra byte för min del.
Luke72 sa:Skänker bort diverse. Hämtas i Sävedalen
- 1st Cykelkartong, har rymt en 29” FS. Div kartongbitar inuti.
- 2 st Ice Spiker Pro Evo 361 dubb TL ready, 26x2,35 - slitna men funkar
- 1 st Spectra dirt roller 26x2,35
- 2 st Nokian Hakkapellitta W106 26x1,75/1,9 - slitna men funkar ett tag till
Luke72 sa:Uppdatering
Finns kvar:
Kartongen
2 st ISP
1 st Spectra
Borta.
2 st fälgar
2 st Hakka
Luke72 sa:Skänker bort diverse. Hämtas i Sävedalen
Jag har en frampakethållare. Se en bit upp i tråden. Jag kan gärna diskutera byta vid intresse. PMa i så fall.MIGHTYnoob sa:oluftade. har inte 100% koll på funktionen.
bytes mot typ
26 tum hjulset fälgbroms
framrack
36h nav
700c dynamo hjul.
Calcifer sa:Har rensat lite grejor ur förrådet.
2-delat vevparti Deore XT, köpt beggat på eBay men blev aldrig använt, se bilder för skick.
Fram och bakväxel Deore, RD-M610 & FD-M610, också köpta beggade som reserv men behovet uteblev.
Dropperpost, Red Products Pro, 440mm/125mm, 31,6mm diameter, extern kabel.
Köpt ny av mig från Bikester förra året och inte använd många mil.
Typ samma som den här (https://www.bikester.se/red-cycling...eleskop-sadelstolpe-o309-mm-svart-546247.html) fast 31,6mm
Bytes mot en kasse bärs och/eller hjälp att lufta och justera bromsar på min gammelhoj som fått en ny uppsättning.
Prylarna finnes i Örebro och jag har ingenting lämpligt att packa i så därför kan jag inte skicka dom utan det är avhämtning som gäller :)
Edman sa:Luke72 sa:Luke72 sa:Skänker bort diverse. Hämtas i Sävedalen
Jag tar gärna ISP-däcken, PM skickat.
Orwar sa:Söker ett tjänligt framnav för 20 mm-axel, någon som har ett sådant?
Alternativt ett komplett 26"-hjul för 20 mm-axel. Har diverse prylar att byta med, alternativt pengar/öl/chips/kaffe eller annan happyvaluta. Jag bor i Sävedalen.
Astraboy sa:Jag har det du söker skulle jag tro. Ett helt okej framhjul för 20mm axel. Tror det ska vara Alexrims. Vad har du för kul att byta mot?
Orwar sa:Söker ett tjänligt framnav för 20 mm-axel, någon som har ett sådant?
Alternativt ett komplett 26"-hjul för 20 mm-axel. Har diverse prylar att byta med, alternativt pengar/öl/chips/kaffe eller annan happyvaluta. Jag bor i Sävedalen.
kogoyo sa:Bakväxlaren ska användas till ett experiment och om det lyckas kommer ni få läsa om det här i forumet.
frippegubben sa:kogoyo sa:Bakväxlaren ska användas till ett experiment och om det lyckas kommer ni få läsa om det här i forumet.
Fast i ärlighetens namn är det väl minst lika, om inte mer, spännande att läsa om misslyckade experiment! Så skriv om det oavsett utgången!