[Stora Yardsaletråden] Cykelprylar skänkes, bytes eller köpes.
addefast sa:Saknar öl men grekisk konjak finns.
Grekisk sprit har jag ingen bra erfarenhet av men om slangarna kan komma till nytta är dom dina..
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
addefast sa:Saknar öl men grekisk konjak finns.
Jag har ett SRAM 7 nav inkl reglage. Komplett men okänd funktionsstatus. Kan det vara ngt?pocarlsson80 sa:Söker sjukt billigt Nexus 7 eller 8 bakhjul med fotbroms, ju billigare ju bättre
Tänkte om någon har fått ett bakhjul söndersparkat eller nått...
Ska ha det till ett 27.5 projekt :)
//PO
borstar_micke sa:Nån som har för många spacers till styrstam liggande så behöver jag till kommande 26" projekt..
Jonatan F sa:Har någon gamla bar ends i stål? Behöver bocka ut dem för att gå runt ett bockstyre...
Jacoba sa:Söker ett triggerreglage till 7-delat. Finns det något gammalt xt eller liknande som någon kan tänka sig att bli av med?
Mini_me sa:Är på jakt efter följande:
*Bakhjul 27,5 med 135x10mm nav (Eller bara ett Nav..)
*Sadelstolpe 30,9mm
*Sadelklämma 34,9mm
Kan byta mot pengar, öl/Vin eller nåt annat.
wukkaN sa:Mini_me sa:Är på jakt efter följande:
*Sadelstolpe 30,9mm
*Sadelklämma 34,9mm
Tror jag har en rödeloxerad lättviktare till sadelklämma i 34,9 liggandes. Om du inte fått tag på någon än dvs :)
Mini_me sa:wukkaN sa:Mini_me sa:Är på jakt efter följande:
*Sadelstolpe 30,9mm
*Sadelklämma 34,9mm
Tror jag har en rödeloxerad lättviktare till sadelklämma i 34,9 liggandes. Om du inte fått tag på någon än dvs :)
?
Vad pratar vi för bytes valuta?
dman sa:Finns det någon i Stockholmstrakten som har en old school bockstyre? Det skall passa alltså en quill stem på 26 mm.
Kan byta mot andra cykeldelar som jag har liggande, öl, vin, pengar, hustjänst, Cykelkrafts aktier, mm
jesperC sa:Var nere i källaren och plockade fram lite vintercyklar och passade samtidigt på att sortera ut lite prylar som förmodligen aldrig kommer komma till användning.
//j