Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Om du är i göteborgstrakten så påstår metrologerna att det blir normalt göteborgsväder (7grader och regn) från imorgon och framåt.edlundpeter sa:Hej!
Någon som har ett beggat dubbdäck över? Tänkte prova lägga på ett däck fram för att se hur det är att cykla här nere i väst.
Dimension 700x33
Alfakrull sa:Om du är i göteborgstrakten så påstår metrologerna att det blir normalt göteborgsväder (7grader och regn) från imorgon och framåt.edlundpeter sa:Hej!
Någon som har ett beggat dubbdäck över? Tänkte prova lägga på ett däck fram för att se hur det är att cykla här nere i väst.
Dimension 700x33
Alfakrull sa:Om du är i göteborgstrakten så påstår metrologerna att det blir normalt göteborgsväder (7grader och regn) från imorgon och framåt.edlundpeter sa:Hej!
Någon som har ett beggat dubbdäck över? Tänkte prova lägga på ett däck fram för att se hur det är att cykla här nere i väst. N
Dimension 700x33
Det låter ju precis som det jag var ute efter, typ... Så var finns dessa överblivna hjul och hur många fina öl är skäligt?rabbadabb sa:Efter Black Friday finns det för många hjul säger en del här hemma.
Ett par Bontrager. Innermått 13mm, yttermått 19mm med Shimano body 9/10/11 med spacer för 9 och 10.
De är från en Trek Madone 3.1 2014 antagligen, lite slitna bromsytor annars inge problem.
QR axlar följer med.
Bytes mot skäligt antal finöl.
Det är tänkt som julklapp...oxr sa:Vill du prompt äga eller går det lika bra med lååångtidslån?
fredrikw sa:Det är tänkt som julklapp...oxr sa:Vill du prompt äga eller går det lika bra med lååångtidslån?
desmo sa:fredrikw sa:Det är tänkt som julklapp...oxr sa:Vill du prompt äga eller går det lika bra med lååångtidslån?
Jag har en GoPro 2 liggandes. Med diverse tillbehör. Inte startad eller använd på länge.
oxr sa:Specialized lös ram. 13" för 26" hjul. Perfekt bas för en juniorcykel. Endast skivfäste. Repor men inte bucklor. Finns i Huddinge.
EDIT: gratis förstås
fredrikw sa:Letar efter en begagnad GoPro om någon har en liggande, gärna en äldre (men fullt fungerande) som kan säljas för en billig penning (runt 1000:-).
fonky sa:Söker GXP Vevparti, trodde mina Rival-vevar skulle funka på pendlarramen men de slår i kedjestaget. Behöver således vara q-factor för mtb och inte cross.
Om man vill byta mot ett par helt OK Sram Rival-vevar så är det bra, annars köpes.
Karin_P sa:OR Highland Bivy skänkes till den som vill ge sig på det där med bikepacking.
Edit: finns i Solna
mikipedia_ sa:Har en Spez Enduro 650b ram i L UTAN dämpare men med en bikeyoke som behöver ett nytt hem. Sen finns ett Hope fram nav i svart och 15*100, 6bult till skivan.
Skicka pm vid intresse.
Kan ta allt om du orkar skicka Med vänlig hälsning, HasseForre sa:Lite prylar som bara ligger från när jag tidigare cyklade landsväg.
Tänkte slänga, men ville lägga upp och se om någon vill ha något.
Hämtas Bodal (Lidingö), eller så kan jag ta med något till centrala Stockholm för överlämning i samband med slut av normal kontorstid.
- Cykelställ (någon enkel modell)
- Flaskställ sadel (Bontrager)
- Styrlinda
- Pump (Lezyne Road Drive)
- Cykelgps (Garmin Edge 705)
/ Forre
Forre sa:Lite prylar som bara ligger från när jag tidigare cyklade landsväg.
Hämtas Bodal (Lidingö), eller så kan jag ta med något till centrala Stockholm för överlämning i samband med slut av normal kontorstid.
- Styrlinda
/ Forre
Stumpy sa:Forre sa:Lite prylar som bara ligger från när jag tidigare cyklade landsväg.
- Styrlinda
/ Forre
Pump, styrlinda och diplayställ kan jag plocka upp i stan.