Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Någon i Göteborg som sitter på ett par 26" däck de inte behöver? Börjar se slang sticka ut ur sidoväggarna på vardagsbeatern..
Var?Bytes. Charge grater sleten drivlina. 58 hög. Bytes mot något större. Så stort de går? Skiv eller canti bromsar. Stål eller alu. Med minst plats 40 mm i ramen.
Sorry. Stockholm ska det stå.
Finns vart?Skänkes, en hjälm som ej är använd.
@Makten vann denna i nån tävling och jag fick den av honom. Men ful på mitt huvud så nån annan kan få den.
M (54-60) - Mips
Visa bilaga 438969
Stockholm- Hammarby SjöstadFinns vart?
Är i behov av ny efter en otb-vurpa.
De där skulle jag gärna byta till mig! Var finns de och vad behöver du?Har en uppsättning 26" Ritchey MTB fälgar för 90s älskaren.
Byter helst mot något som får mitt projekt att gå framåt eller nåt annat roligt till mina andra cyklar, kom med förslag via PM.
Mitt projekt: Projekt Crescent Bjarke Single Speed
Visa bilaga 438885Visa bilaga 438886
Borta redan, det gick undan. Har en uppsättning Crescenthjul ifall det är intressant?De där skulle jag gärna byta till mig! Var finns de och vad behöver du?
Syncros handtag som satt original på en Scott Genius bytes mot en fulöl. Har du ingen fulöl hemma blir det gratis :)
Visa bilaga 440181
Visa bilaga 440182
Finns i närheten av Västberga handelsplats.
De är dina. Skriv ett PM så bestämmer vi tid :)Om de finns kvar tar jag dom gärna.
Dett find säkert på Bauhaus eller Hornbach eller liknande byggvaruhus. De har öppet på söndagar.Söndag förmiddag och IS-PM adaptern kom utan skruvar. Är det någon som har insex M5 längd 20-25mm eller vet var man får tag på det i Göteborg en söndag?
Classe har i butik på Backaplan.Söndag förmiddag och IS-PM adaptern kom utan skruvar. Är det någon som har insex M5 längd 20-25mm eller vet var man får tag på det i Göteborg en söndag?
Välanvänt 29" hjulpar skänkes eller bytes mot något drickbart.
Hope Pro 2 nav med sprucken body. I övrigt är hjulen i helt brukbart skick. Lager ok. Ej boost men kan fås med boost-adapter. Fälgar med ca 30 mm innerbredd (Ryde Enduro fram och EX511 bak (har jag för mig)).
Hämtas i Nacka.
[Borta]
Någon som vill bli av med en 12-delad kassett för standard HG hub? Typ SunRace CSMZ90. Betalning i öl eller bytes mot något i lådorna (3x9 drivlina exvis). Affär kan ske i Malmö/Lund.
Vem fick dem? Jag har en sån body som ligger och skräpar, den behöver nya lager, klackar och fjädrar men det kanske går att plocka från din spruckna. En ny kostar många hundralappar.
Skickade ett PM igår. Sett det?Skänkes Shimano Altus kombinerade broms-/växelreglage och fram-/bakväxel (3x8). ST-EF50-8R, ST-EF50-L och RD-M310 (tror jag). Lite skit ingår också.
Prioriterar avhämtning. Finns på Kungsholmen i Stockholm.
Visa bilaga 440721