Scaramanga
Aktiv medlem
[Stora Yardsaletråden] Cykelprylar skänkes, bytes eller köpes.
Gammal XT- tumväxel för 7-delat sökes. Har pengar, styrstammar, styren, NW-klinga 32t ny mm.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Har en del grejer liggande sen uppgradering av trainerhojen.
105-grupp 8-delad från 93, allt minus bromsar. Inte i perfekt skick men fungerade när de togs av, vevlagret snurrade lätt. Har även ett matchande hjulset från samma år, Mavic.
Gruppen heter 105sc och reglagen ser ut så här1993 fanns inte 105 med STI. Kom väl först med 5500?
Har en som är intresserad, backar hen ur så...Är det med STI-reglage så är jag intresserad.
Nån som har ett billigt 2x10 GXP vevparti...?
Kan hända att jag har en liggandes. Dra iväg ett pm så jag kommer ihåg att kolla det när jag kommer hem imorgonbitti.Söker klämman som används för att fästa bromshandtaget. Aktuellt handtag: Avid Elixir 7. Tror dock att det är samma fäste till många andra modeller.
Visa bilaga 490074
Hunden tuggade i sig sulan på mina Five Ten Trail Cross så de fick åka i sopen.
Finns det några närmare krav? Exempelvis skick, navbredd eller dylikt.En kompis i Uppsala är på jakt efter ett billigt 28-tums framhjul med fälgbroms och kanttråd. Han kan säkert gladeligen betala happyvaluta.
Det är en gammal stålracer, så skulle gissa på 100mm kanske? Annars borde det inte vara superkrångligt att kallsätta nån cm hit och dit. Bruksskick, det gäller en pendlarbeater.Finns det några närmare krav? Exempelvis skick, navbredd eller dylikt.
Jag kan ha något i den där stilen, om än kanske inte exakt samma modell, liggandes. Jag kan kolla när jag kommer hem på måndag om ingen annan hunnit före.Någon som sitter på en äldre Shimano Tourney bakbroms som på bilden? Kan byta mot något eller betala någon slant.
Visa bilaga 490481
Fint, tack! Jag har en Mafac ”Racer” som är ganska ful och rostig och ett par Shimano 500 som inte riktigt når fälgen.Jag kan ha något i den där stilen, om än kanske inte exakt samma modell, liggandes. Jag kan kolla när jag kommer hem på måndag om ingen annan hunnit före.
Påminn mig på tisdag om jag inte återkommit till dig.Fint, tack! Jag har en Mafac ”Racer” som är ganska ful och rostig och ett par Shimano 500 som inte riktigt når fälgen.
Det här är vad jag har liggandes.Någon som sitter på en äldre Shimano Tourney bakbroms som på bilden? Kan byta mot något eller betala någon slant.
Visa bilaga 490481
Allt eller inget! ☝?☝?☝?Tre däck, 26” mtb, 26” vintersulor och 27.5” big ben. Hjulpar 26”. Rullar ok men kassett är rostigt. Skänkes mot avhämtning i Göteborg, Almedal senast torsdag!
Vet inte om det funkar men har ett par adaptrar från ett Mavic nav 135 -> 142mm.Jag vet inte om det existerar, men OM det gör det och nån har ett par över så är jag spekulant.
Vadåförnåt???
Ett par tjockare brickor 3.5x12 för att få ett 135mm nav att passa i 142mm ram/fäste!
Jag testar gärna! Jag skickar dig ett PM!Vet inte om det funkar men har ett par adaptrar från ett Mavic nav 135 -> 142mm.
Är dina om du vill ha dom.
Intresserad av bakhjulet, skickar ett meddelande.Har ett 26” no name bakhjul med 6-bults skivfäste men utan skiva och ett White 700c framhjul med 6-bultsfäste utan skiva.
Finns även två par v-bromsar Pro Max.
50kr/st som swishas till Reportrar utan gränser 123 900 44 90.
Avhämtas i Kungsladugård Gbg eller i Jkpg.
Vilket kloss-system har du tänkt dig?Är i behov av ett par Look-pedaler. Nån i göteborgsområdet som har ett par liggande som kan tänkas vara till salu?
Visste inte att Look hade flera. Men det är väl Look keo antar jag då, samma som favero och Garmin använderVilket kloss-system har du tänkt dig?
Har en Look-kopia på Eggbeaters. De klossarna funkar nog inte. :)Visste inte att Look hade flera. Men det är väl Look keo antar jag då, samma som favero och Garmin använder