flapjackin
Aktiv medlem
[Stora Yardsaletråden] Cykelprylar skänkes, bytes eller köpes.
Finns i hägersten i sthlm
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Har mätt nu. Sadelrör ca 41 cm c-c (16"), topprör 57 cm.Inte hemma nu tyvärr, kan mäta imorgon.
Tack. Det blir nog snäppet för litet, men jag skall mäta lite på mitt håll jag med.Har mätt nu. Sadelrör ca 41 cm c-c (16"), topprör 57 cm.
Har mätt nu. Sadelrör ca 41 cm c-c (16"), topprör 57 cm.
Om inte denna affär blir av kommer jag gärna över med lite vin till sävedalen å åker hem med kona cyklarna. /FredrikTack. Det blir nog snäppet för litet, men jag skall mäta lite på mitt håll jag med.
Har mätt nu. Sadelrör ca 41 cm c-c (16"), topprör 57 cm.
Jag stiger gärna åt sidan till förmån för dig @Skogsturfen. Kul om grejerna kommer till användning; och så smidigt också.Om inte denna affär blir av kommer jag gärna över med lite vin till sävedalen å åker hem med kona cyklarna. /Fredrik
Den fungerande Konan kan eventuellt vara tingad redan, annars är den din. Återkommer med besked.Om inte denna affär blir av kommer jag gärna över med lite vin till sävedalen å åker hem med kona cyklarna. /Fredrik
Jag tar dom gärna, för att komplettera projektet lite längre bak i trådenBytes mot två påsar lördagsgodis till barnen. 20 och 16 tum. Håller luft. Finns i gunnilse/olofstorp utanför Göteborg. /Fredrik
Ja, de tar jag gärna.Kanske finns någon i närheten som har användning av dessa innan de åker till återvinningen? Skänkes mot hämtning i Midsommarkransen.
Cannondale C1 42 cm cc, Ø31,8 mm.
Visa bilaga 521877
Ritchey wcs 4 axis 11 cm cc, 1-1/8" 31.8 mm
Visa bilaga 521892
Då är de dina. Du får pm.Ja, de tar jag gärna.
Så kan den gamla Cannondale-crossen få ett matchande styre istället för ett Specialized. Stammen skulla matcha fint också tror jag.
Skulle det skita sig med stumpy ställer jag mig gärna på kö.?Kanske finns någon i närheten som har användning av dessa innan de åker till återvinningen? Skänkes mot hämtning i Midsommarkransen.
Cannondale C1 42 cm cc, Ø31,8 mm.
Visa bilaga 521877
Ritchey wcs 4 axis 11 cm cc, 1-1/8" 31.8 mm
Visa bilaga 521892
OkidokiSkulle det skita sig med stumpy ställer jag mig gärna på kö.?
Låter det gå vidare i kön, eftersom jag behöver kort-kort reach.Ja, de tar jag gärna.
Så kan den gamla Cannondale-crossen få ett matchande styre istället för ett Specialized. Stammen skulla matcha fint också tror jag.
Paxat av Earlslick.Låter det gå vidare i kön, eftersom jag behöver kort-kort reach.
Ställer mig gärna i kö efter @Earlslick.Paxat av Earlslick.
Hur blir det - kommer du på skrotinsamlingsturne i helgen? Annars går den till återvinningen.Klok inställning. ?
Det blir i så fall helgen 6-7/11 som blir aktuellt.
Inte skall väl en sådan raritet behöva se en återvinningsstation. Hur ser det ut för din del i helgen?Hur blir det - kommer du på skrotinsamlingsturne i helgen? Annars går den till återvinningen.
Jo, men visst. Du kan väl skicka ett PM med adress och förslag på tid(er) som passar. Lördag eller söndag förmiddag är nog att föredra för min del.
Borta, Earlslick hämtade.Ställer mig gärna i kö efter @Earlslick.
Någon som har ett par travel agents liggande? Behöver till mitt gravel/vinterpendlar bygge men dom är inte helt lätta att få tag på just nu tydligen.
Tackar och bockar.Borta, Earlslick hämtade.
Närmsta LBS lär ha annars. De blir gärna av med "skräp".Råkar någon ha en hjul-kartong de kan göra sig av med i Malmö idag?
Min mor har köp vävutrustning som ska skickas med flyg till Norge och diametern är typ samma som 700c-hjul (622mm).
Hämtar och Byter gärna mot lämplig happyvaluta.
Råkar någon ha en hjul-kartong de kan göra sig av med i Malmö idag?
Min mor har köp vävutrustning som ska skickas med flyg till Norge och diametern är typ samma som 700c-hjul (622mm).
Hämtar och Byter gärna mot lämplig happyvaluta.
Om du inte lyckas hitta går det ganska smidigt med två stycken flyttkartonger som viks så att de blir plattare och längre. och en massa gaffa. ?Närmsta LBS lär ha annars. De blir gärna av med "skräp".
Om du inte lyckas hitta går det ganska smidigt med två stycken flyttkartonger som viks så att de blir plattare och längre. och en massa gaffa. ?
Gjorde så i somras när jag skulle få med mig två hjul ned till Spanien.
Närmsta LBS lär ha annars. De blir gärna av med "skräp".
Jag är på jakt efter ett Hamaxfäste, jag tror alla är likadana men skulle de inte vara det så är det för en Siesta.
Ja, det tycker jag också! Hade jag varit kvar i närheten så hade det blivit så. Tyvärr är farsan inte så stridbar längre, det är för mycket tråkigheter i familjen på sistone.Då kan personalen fixa fram en liknande cykel innan helgen.
…ett vänligt samtal eller mail till ÅVC Järpen kanske kan lösa det på distans?Ja, det tycker jag också! Hade jag varit kvar i närheten så hade det blivit så. Tyvärr är farsan inte så stridbar längre, det är för mycket tråkigheter i familjen på sistone.
Jag har en nånstans. Ska se om jag hittar den...Söker en eller två såna här spridningslinser (eller liknande). Är det någon som har det liggandes och skräpar? Köper den/dom gärna isåfall
![]()