Finnes:
Alu-ram Crescent Freke, 26-tum, storlek 48 cm, ganska fräsch (kan inte ha rullat mycket).
Sadel, sadelstolpe, styre och styrstam som sitter på ovanstående ram. Sadelstolpe 27,2 mm. Stam för 1 1/8 till 25,0 mm styre (vill jag minnas). Styret är inte så brett.
Pedaler på bild.
Däck. Smoke och Dart (tror jag de heter). Lite smutsiga, mycket hårda, men inte så slitna. Duger förmodligen mest som fjärrvärme, men det kanske finns någon som vill förbarma sig över dem.
Barends och handtag från samma cykel. Ett vevparti som jag tror det står Specialized på, men som ser ut som ett vanligt lågspecat silvrigt vevparti för fyrkantsaxel från 90-talet (ej på bild).
Cykeln på bild är alltså plundrad och endast ovanstående återstår.
Sökes:
- Växelreglage 3x8 utan växelindikator.
- Framväxel med vajerdragning nedifrån till 3x8. Missade mäta sadelröret, men det ska vara med klämma.
- Handtag för mtb-styre. Typ vad som helst men måste vara estetiskt tilltalande (dvs godtyckligt värde).
Man behöver förmodligen bo i Göteborg för att byten ska vara aktuella pga lågt värde. Har man inget av ovanstående kommer grejerna till slut skänkas bort till mest välmotiverade människan, mot något roligt eller slutligen bara mot ett vänligt leende.