[Stora Yardsaletråden] Cykelprylar skänkes, bytes eller köpes.

Gissar att örat är nr 148 på derailleurhanger.com
Ja, du har nog rätt i det. Jag är hur som helst måttligt sugen på att betala $32 plus frakt över Atlanten för ett öra.

Om det nu är ett vanligt öra så borde detta väl detta fungera? Dock heter det visst GH-80. Men jag antar att det är ett helt annat system?

Efter att inte ha fått sålt, vill nån byta eller bli skänkt:

2 st schwalbe smart sam 29x2.25" nyskick. Ej vikbara.

Pedaler RFR kombi / flat vs cleats, oanvända.

Hämtas Odenplan Sthlm. Skänkes/Byte i happyvaluta eller något användbart för CX/MTB.
PM

Hej! Jag söker lite en lite udda grej.
Jag söker ett Vänster reglage för Racer/bockstyre och för Hydraulbromsar. Om de är Shimano/Sram eller annat spelar ingen roll. Om "klicken" är trasig spelar ingen roll. Bara bromsen funkar blir jag nöjd.

Med eller utan bromsok, också flexibel där!

Har lite att byta med, eller annan happyvaluta!

Trevlig helg, Anton

Tjo tjim! Söker ett 32t-drev med 104 bdc om någon har ett liggandes? Som är i bra skick förhoppningsvis!

Har någon ett så kommer vi överens om något ?

Skänker bort ett par vänstervevar för fyrkantslager om någon är i behov av en sådan.

Silverfärgad 170 mm, Shimano.
Mörkgrå, 175 mm, Icon. Observera fyrkantshålets något okonventionella orientering.

Kan skickas för den som är villig att betala portot.

Bilagor

• DSC_1999.JPG
    DSC_1999.JPG
    740.6 KB · Besök: 96
  • DSC_2001.JPG
    DSC_2001.JPG
    887 KB · Besök: 96
  • DSC_2003.JPG
    DSC_2003.JPG
    920.2 KB · Besök: 91
  • DSC_2004.JPG
    DSC_2004.JPG
    726.5 KB · Besök: 86
Senast ändrad:
Tre par skor skänkes mot avhämtning. Finns 15km söder om Jönköping. Kan tas med in till stan dagtid vardagar.

Svarta Shimano märkta 42. Mer som en 41a
Enbart hål för landsvägsklossar.

Silverfärgade Scott. Ingen storleksmärkning. Jag skulle säga 42,5
Enbart hål för landsvägsklossar

Vita TEC
Märkta 38 Passade min sambo som har 37-38 i skor.
Hål för både MTB och landsvägsklossar.
20220302_205404.jpg

Har en Bontrager dropper 125mm 31,6mm om glappar lite i sidled men annars fin funktion. bytes mot något skoj. styrstam typ 40-50mm eller några grepp kanske ergon? vad har ni?

Inser att jag inte har nån användning för mitt 36kr kinastyre. Ser att nån säljer ett likadant på k&s för 450kr. Det är i kolfiber förresten.

Edit. Ser nu att han fått det som del av ett byte, så han kanske inte är medveten om värdet.
A029BCB8-8A84-4BC0-BDC9-8FC58B1D3830.jpeg

Senast ändrad:
Inser att jag inte har nån användning för mitt 36kr kinastyre. Ser att nån säljer ett likadant på k&s för 450kr. Det är i kolfiber förresten.

Edit. Ser nu att han fått det som del av ett byte, så han kanske inte är medveten om värdet.
Visa bilaga 542248
Eller: Han skriver ju "ett mindre parti" så det är ju mer än ett, så han har kanske köpt in ett flertal själv och är högst medveten om värdet, och försöker göra sig en hacka. Den där gillar att köpa billigt och snålt (med i vissa fall upplägg som "ska det skickas så delar vi på frakten" i ett exempel) och sen när det ska säljas är det betydligt högre priser.

Senast redigerad av en moderator:
Eller: Han skriver ju "ett mindre parti" så det är ju mer än ett, så han har kanske köpt in ett flertal själv och är högst medveten om värdet, och försöker göra sig en hacka. Den där gillar att köpa billigt och snålt (med i vissa fall upplägg som "ska det skickas så delar vi på frakten" i ett exempel) och sen när det ska säljas är det betydligt högre priser.
Jaha, jag förstår. Med det priset kan man också tro att de är av bättre kvalité än de förmodligen är. Vilket kan vara farligt.

Bortskänkes, finns i sthlms innerstad (skickas ej)

Giro Empire rackersko 42,5
Random pump
Rudy project solglasögon
Suunto Dual
IMG_2431.jpg

IMG_2430.jpg

Senast ändrad:
Någon som har några snygga bromsreglage och bromsar till ett retro lvgbygge?

Tänkte köra Mafac'sen nedan men inser att de ej når ned till fälgen.

Har lite olika saker jag kan byta mot.

Bilagor

• 1646508027109-1108369131.jpg
    1646508027109-1108369131.jpg
    645.4 KB · Besök: 63

Jag tror att det börjar bli utplockat i lådorna. Ett par reglage har jag liggandes, huruvida de är snygga skall jag låta vara osagt, jag tror att jag har en bild någonstans. Jag skall kolla.

Jag kan ha ett par bromsar också, men det är mer osäker; kollar imorgon.

Jag tror att det börjar bli utplockat i lådorna. Ett par reglage har jag liggandes, huruvida de är snygga skall jag låta vara osagt, jag tror att jag har en bild någonstans. Jag skall kolla.

Jag kan ha ett par bromsar också, men det är mer osäker; kollar imorgon.
Snygga i den mening att de passar in med bygget. Låter intressant. ?

slänger ut en ny blänkare om nån råkas ha ett SRAM APEX 1 HRD reglage liggandes alt nått annat vänster SRAM lvg reglage för hydraulisk broms kan va paj i växleriet bara bromsdelen e hel

Har ett par Mafac Racer om du behöver. De når garanterat ned till fälg. Tror också att det finns ett par Altenburgerreglage.

Senast redigerad av en moderator:
Hej alla,
Söker en billig/billigare XD-body. Behöver testa en uppsättning på sonens cykel. Betalar i cash eller i komponenter ?

Sökes: 8- eller 9-delad bakväxel Shimano Mtb. XT eller XTR helst.
Finnes: För mycket, fråga gärna efter något specifikt. Men styren (ffa Mtb), stammar, sadlar, delar av 10-del lvg-grupp typ 105, lvg-bromsar, 10-del XT-bakväxel, skivor, oservad Fox 29” gaffel, oanvända klingor 110 och 130 BCD, etc, mm, mfl…

Sökes: 8- eller 9-delad bakväxel Shimano Mtb. XT eller XTR helst.
Finnes: För mycket, fråga gärna efter något specifikt. Men styren (ffa Mtb), stammar, sadlar, delar av 10-del lvg-grupp typ 105, lvg-bromsar, 10-del XT-bakväxel, skivor, oservad Fox 29” gaffel, oanvända klingor 110 och 130 BCD, etc, mm, mfl…
Hellu,
Vad ska du ha för den oservade Fox gaffeln???

Jag har gett upp projektet att få av frikransen och renovera det här Campagnolonavet. Inte för att jag tror det är omöjligt, bara det att jag inte har verktyg och ork nog att slutföra. Behöver möjligen svetsas för att dras av. Smutsigt men verkar i övrigt vara i hyggligt skick. Kommer med en Fiamme-tubfälg och ett gäng trasiga ekrar. Finns i Stockholms innerstad.

DC5DF5FF-D549-4D64-98F6-FD9552F6AC9F.jpeg

Tillbaka
Topp