Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ja, du har nog rätt i det. Jag är hur som helst måttligt sugen på att betala $32 plus frakt över Atlanten för ett öra.Gissar att örat är nr 148 på derailleurhanger.com
PMEfter att inte ha fått sålt, vill nån byta eller bli skänkt:
2 st schwalbe smart sam 29x2.25" nyskick. Ej vikbara.
![]()
Säljes: Schwalbe smart Sam 29 x 2,25 däck 2 st
Använda 2 mil, fel bredd och utseende för mig. Ej vikbara och skickas ej. Köptes sept 2021 och har bott ihappyride.se
Pedaler RFR kombi / flat vs cleats, oanvända.
![]()
Säljes: Kombipedaler RFR flat & klick pedal
Testade inomhus. Nyskick. Cleats / klossar ingår. Säljes pga att ja är en fegis som kör multi-happyride.se
Hämtas Odenplan Sthlm. Skänkes/Byte i happyvaluta eller något användbart för CX/MTB.
För dålig tandläkarförsäkring?Inser att jag inte har nån användning för mitt 36kr kinastyre. Ser att nån säljer ett likadant på k&s för 450kr. Det är i kolfiber förresten.
Edit. Ser nu att han fått det som del av ett byte, så han kanske inte är medveten om värdet.
Visa bilaga 542248
Eller: Han skriver ju "ett mindre parti" så det är ju mer än ett, så han har kanske köpt in ett flertal själv och är högst medveten om värdet, och försöker göra sig en hacka. Den där gillar att köpa billigt och snålt (med i vissa fall upplägg som "ska det skickas så delar vi på frakten" i ett exempel) och sen när det ska säljas är det betydligt högre priser.Inser att jag inte har nån användning för mitt 36kr kinastyre. Ser att nån säljer ett likadant på k&s för 450kr. Det är i kolfiber förresten.
Edit. Ser nu att han fått det som del av ett byte, så han kanske inte är medveten om värdet.
Visa bilaga 542248
Jag kan nog ha ett par i en bra-ha-låda. Kan hämtas upp eller skickas mot frakt och en rolig smiley.
Jag har ett gäng pinnar. Men de kommer med ett flertal olika gängor. På bilden så ser det ut att vara m6-varianten, men svårt att avgöra.Önskas köpa:
Har någon sådana där piggar man skruvar i för att få en v-broms?:)
Jaha, jag förstår. Med det priset kan man också tro att de är av bättre kvalité än de förmodligen är. Vilket kan vara farligt.Eller: Han skriver ju "ett mindre parti" så det är ju mer än ett, så han har kanske köpt in ett flertal själv och är högst medveten om värdet, och försöker göra sig en hacka. Den där gillar att köpa billigt och snålt (med i vissa fall upplägg som "ska det skickas så delar vi på frakten" i ett exempel) och sen när det ska säljas är det betydligt högre priser.
Du har PM.Bortskänkes, finns i sthlms innerstad (skickas ej)
Giro Empire rackersko 42,5
Random pump
Rudy project solglasögon
Suunto Dual
Visa bilaga 542505
Visa bilaga 542502
Jag tror att det börjar bli utplockat i lådorna. Ett par reglage har jag liggandes, huruvida de är snygga skall jag låta vara osagt, jag tror att jag har en bild någonstans. Jag skall kolla.Någon som har några snygga bromsreglage och bromsar till ett retro lvgbygge?
Tänkte köra Mafac'sen nedan men inser att de ej når ned till fälgen.
Har lite olika saker jag kan byta mot.
Snygga i den mening att de passar in med bygget. Låter intressant. ?Jag tror att det börjar bli utplockat i lådorna. Ett par reglage har jag liggandes, huruvida de är snygga skall jag låta vara osagt, jag tror att jag har en bild någonstans. Jag skall kolla.
Jag kan ha ett par bromsar också, men det är mer osäker; kollar imorgon.
Jag har något sram liggandes, kan vara APEX. Får kika imorgon.slänger ut en ny blänkare om nån råkas ha ett SRAM APEX 1 HRD reglage liggandes alt nått annat vänster SRAM lvg reglage för hydraulisk broms kan va paj i växleriet bara bromsdelen e hel
Om du har två går du gärna höra av digJag har något sram liggandes, kan vara APEX. Får kika imorgon.
Jag har både höger & vänster. SRAM av någon sort. Jag är dock osäker på om det är hydraulisk eller mekanisk.Om du har två går du gärna höra av dig
Har ett par Mafac Racer om du behöver. De når garanterat ned till fälg. Tror också att det finns ett par Altenburgerreglage.Någon som har några snygga bromsreglage och bromsar till ett retro lvgbygge?
Tänkte köra Mafac'sen nedan men inser att de ej når ned till fälgen.
Har lite olika saker jag kan byta mot.
GärnaHar ett par Mafac Racer om du behöver. De når garanterat ned till fälg.
Kan ju byta mot mina competition om du vill ?Har ett par Mafac Racer om du behöver. De når garanterat ned till fälg.
Japp, blir perfekt. Skicka pm.Kan ju byta mot mina competition om du vill ?
Har ett par Mafac Racer om du behöver. De når garanterat ned till fälg. Tror också att det finns ett par Altenburgerreglage.
Det låter som att vi har en vinnare. ? Hojta till om ni trots allt skulle behöva min hjälp.Kan ju byta mot mina competition om du vill ?
Mig veterligen behövs reglage fortfarande. Kanske är du sista pusselbiten. ?Det låter som att vi har en vinnare. ? Hojta till om ni trots allt skulle behöva min hjälp.
Taget. Jag läste måhända lite snabbt. ? Då skall jag se om jag hittar någon bild. Återkommer.Mig veterligen behövs reglage fortfarande. Kanske är du sista pusselbiten. ?
Är du uppe på vinden o rotar bland diabilderna? ?Taget. Jag läste måhända lite snabbt. ? Då skall jag se om jag hittar någon bild. Återkommer.
Man behöver veta vilket nav den ska sitta på. Ganska långsökt eftersökning är jag rädd..Hej alla,
Söker en billig/billigare XD-body. Behöver testa en uppsättning på sonens cykel. Betalar i cash eller i komponenter ?
låter fintJag har något sram liggandes, kan vara APEX. Får kika imorgon.
Såklart ?Man behöver veta vilket nav den ska sitta på. Ganska långsökt eftersökning är jag rädd..
Det är en lång historia. Du är inte långt ifrån, känns det som. ?Är du uppe på vinden o rotar bland diabilderna? ?
slänger ut en ny blänkare om nån råkas ha ett SRAM APEX 1 HRD reglage liggandes alt nått annat vänster SRAM lvg reglage för hydraulisk broms kan va paj i växleriet bara bromsdelen e hel
Sorry gott folk.Om du har två går du gärna höra av dig
Hellu,Sökes: 8- eller 9-delad bakväxel Shimano Mtb. XT eller XTR helst.
Finnes: För mycket, fråga gärna efter något specifikt. Men styren (ffa Mtb), stammar, sadlar, delar av 10-del lvg-grupp typ 105, lvg-bromsar, 10-del XT-bakväxel, skivor, oservad Fox 29” gaffel, oanvända klingor 110 och 130 BCD, etc, mm, mfl…
Vet inte? Ungefär som en äldre bakväxel i bra skick. :-)Hellu,
Vad ska du ha för den oservade Fox gaffeln???