Tob
Aktiv medlem
[Stora Yardsaletråden] Cykelprylar skänkes, bytes eller köpes.
Den ställer jag mig gärna på kö till om den inte går iväg.Kan hända att jag har en 95 mm lång ITM Open 800 till övers. Osäker på om den är 26 mm dock.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Den ställer jag mig gärna på kö till om den inte går iväg.Kan hända att jag har en 95 mm lång ITM Open 800 till övers. Osäker på om den är 26 mm dock.
Annars finns Deda Elementi Murex i 80 mm.Söker en quill-stam för 26.0mm styre. 80-90mm lång. Gärna varianten med ”öppen klammer”, bult och mutter. Mot betalning eller byte! Tack!
Tack Peth för förslag! Fäster ett stöd för styrväska mellan bult och mutter. Jag fortsätter leta!Annars finns Deda Elementi Murex i 80 mm.
Och ITM-stammen?Tack Peth för förslag! Fäster ett stöd för styrväska mellan bult och mutter. Jag fortsätter leta!
Tack men jag letar vidare. Lite mer specifikt är det kanske en SR/Nitto/Cinelli jag söker!Och ITM-stammen?
Jag har haft någon variant i plast liggandes. Osäker på om de finns kvar eller redan fått nytt hem. Jag skall försöka komma ihåg att se efter.Visa bilaga 655089
Har någon några sådana här eller liknande klämmor liggandes?
Gärna svarta men silver går fint också.
Tips om någon bra sida att beställa ifrån tas också tacksamt emot.
Har en ram där det inte finns något sätt att fästa bromsvajern till bakbromsen.
Singlespeedshop har en del:Visa bilaga 655089
Tack.Singlespeedshop har en del:
![]()
Brake Cables & Accessories
Singlespeedshop ✔ Online-Shop for Singlespeed - Fixed Gear ➨ Singlespeed / Fixed-Gear - Brakes & Accessories - Brake Cables & Accessories ✔ Phil Wood - Velocity - Miche - Surly - Nitto - MKS - Izumi - Dia-Compe - Sugino - Somawww.singlespeedshop.com
Finns mycket trevligt på den sidan. Jag har beställt där flera gånger utan strul. Lite extra mysigt är det att man får sina saker inslagna i en tysk dagstidningTack.
Den sidan har jag missat.
Visa bilaga 655089
Jag har även hittat dem på Veloform när jag har behövt. Ofta förvånansvärt bra priser på komponenter tom. jämfört med nätdrakarna.Singlespeedshop har en del:
![]()
Brake Cables & Accessories
Singlespeedshop ✔ Online-Shop for Singlespeed - Fixed Gear ➨ Singlespeed / Fixed-Gear - Brakes & Accessories - Brake Cables & Accessories ✔ Phil Wood - Velocity - Miche - Surly - Nitto - MKS - Izumi - Dia-Compe - Sugino - Somawww.singlespeedshop.com
synd bara att de aldrig har öppet när jag kan ta mig till chapmans torg ?Jag har även hittat dem på Veloform när jag har behövt. Ofta förvånansvärt bra priser på komponenter tom. jämfört med nätdrakarna.
Är det ringa eller mejla som gäller?Jag har även hittat dem på Veloform när jag har behövt. Ofta förvånansvärt bra priser på komponenter tom. jämfört med nätdrakarna.
Ringa is king!Är det ringa eller mejla som gäller?
För det finns väl ingen hemsida att beställa ifrån?
Det funkar ju faktiskt alldeles utmärkt fortfarande. ?Ringa is king!
Jag har nog liggande, men kan inte riktigt ge bort dem. Skicka ett PM om intressant.Det funkar ju faktiskt alldeles utmärkt fortfarande. ?

Om de är för 10-delat är jag intresserad om någon i Malmö mot förmodan inte plockar upp dem!Jag har två SRAM-kassetter 11-36 (PG1130 tror jag det är, för vanlig SRAM/Shimano) liggande som skänkes till behövande. De är i utmärkt skick, någon krans i mitten kan evt behöva kaisifieras (@kais01 har beskrivit processen nånstans)
Kan skickas mot portokostnad men överlämnas helst på plats. Platsen är Malmö.
Visa bilaga 655663
De där skulle jag gärna få möjlighet att slita ut. Jag skickar ett PM så får vi se om vi kan lösa det praktiska.Jag har två SRAM-kassetter 11-36 (PG1130 tror jag det är, för vanlig SRAM/Shimano) liggande som skänkes till behövande. De är i utmärkt skick, någon krans i mitten kan evt behöva kaisifieras (@kais01 har beskrivit processen nånstans)
Kan skickas mot portokostnad men överlämnas helst på plats. Platsen är Malmö.
Visa bilaga 655663
Jag har en hjul som näppeligen kommer gå att rädda som kanske kunde erbjuda någotsånär hyfsade ekrar. Men jag har för mig att de är runda. Jag kan titta närmare. Ingen som helst uppfattning om några dimensioner.Tjena!
Nån som sitter på ekrar eller kanske ett par halvtaskiga hjul där man kan sno ekrar till Exustarhjulen som är på bilden. Behöver ekrar både bak och fram så frun kan få lite roligare hjul på sin racer.
Visa bilaga 655598
Nä, 1130 är för 11-delat, så de går till nästa i kön.Om de är för 10-delat är jag intresserad om någon i Malmö mot förmodan inte plockar upp dem!
Och jag har svarat i positiv ande.De där skulle jag gärna få möjlighet att slita ut. Jag skickar ett PM så får vi se om vi kan lösa det praktiska.
Har fått saker av den gode im utan att kunna bjuda tillbaka tidigare, så de hade nog fått hamna där pga karma ändå!Nä, 1130 är för 11-delat, så de går till nästa i kön.
Jag delar ju annars gärna broderligt med dig. ?Har fått saker av den gode im utan att kunna bjuda tillbaka tidigare, så de hade nog fått hamna där pga karma ändå!
Jag har en hjul som näppeligen kommer gå att rädda som kanske kunde erbjuda någotsånär hyfsade ekrar. Men jag har för mig att de är runda. Jag kan titta närmare. Ingen som helst uppfattning om några dimensioner.
Jag har nog.Hej! Söker vevlager till ett hittegods-projekt, bsa fyrkant 68 mm eller lösa skålar, 126-130 mm axellängd. Om nån har skrotande i Stockholm blir jag överlycklig!
För att förtydliga så betalar jag gärna, men jag anar att det är en sån sak som kan bli liggande i nån låda efter en uppgradering så vill kolla här innan jag köper nytt.160 mm airshaft till en 2020 Fox 36 sökes.
Tar gärna hand om denna! Skickar PM strax.Skänkes en styck Deuter Attack 20, ryggsäck med skyddsplatta. Utan vätskeblåsa och utan det lösa hjälmnätet. Har använt den flitigt i 10 år men den är fortfarande hel, om än sliten. Det som kan sägas är väl framförallt att passformen inte är lika gjuten som när den var ny. Skyddsplattan är viscoelastiskt skum och inte av sorten som förbrukas vid vurpa. Den har räddat min rygg ordentligt en gång vad jag minns.
Maskintvättad senast i våras. Plattan kan tas ur vid tvätt.
Hämtas i Göteborg.
https://info.freeride-mountain.com/produkt/deuter-attack-20-bikerucksack-black/
backpack Deuter Attack 20 - Black - Snowboard shop, skateshop - snowboard-online.eu
Snowboard shop, skateshopwww.snowboard-online.eu
Hur pass brådis är det?Jag har råkat bli med cykel i Stockholm och söker därför hjälp med transport av densamma från Tyresö till Jönköping. Upphämtningen kan förmodligen även ske kring Karlaplan/Stadion.
Det är en cykel till grabben, så det är viss filantropi inblandad.
Jag kan erbjuda jordkällarlagrad stout och suröl eller en peng till Ukraina, samt förstås evig tacksamhet och ett hedersomnämnande i Miyatatråden.
Visa bilaga 656472
Er ödmjuke tjänare,
LWB.
Vad grabben och hans tillväxtkurva beträffar så bör det helst inte dröja längre än ett år eller två. Min otålighet och nyfikenhet däremot…Hur pass brådis är det?
Min dagsform tillåter mig dessvärre inte att sväva ut i några komiska formuleringar, trots ovanstående fina upplägg.Vad grabben och hans tillväxtkurva beträffar så bör det helst inte dröja längre än ett år eller två. Min otålighet och nyfikenhet däremot…
Dvs. inte alls bråttom egentligen.
Det uppskattas, plinga till om det blir läge så kokar vi ihop en riktig gumbo tillsammans!Min dagsform tillåter mig dessvärre inte att sväva ut i några komiska formuleringar, trots ovanstående fina upplägg.
Om jag bara lyckas boka en tandläkartid någon gång i slutet av oktober kan jag lösa frakten åt dig då.