Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
du har ett nytt meddelande!nån som behöver gamla LX prylar med lite liv kvar i förutom framväxel-reglaget som saknar div prylar..
och en sixpack kamikaze sadel som är körd med ett fåtal dagar men den kom aldrig sams med min bakdel...
finns i sthlm västerort
Visa bilaga 698203Visa bilaga 698204
https://www.tradera.com/item/343868/632724853/grona-orange-vaxelvajer-holjen <- dom kanske inte räknas som gula? (inte min annons)Växelvajerhölje sökes (gärna) i Göteborg (frakt funkar också) för Shimano.
Gärna i skojig färg. Rosa vore mums, lila funkar också kanon. Gul är också kul!
Kolla vad ni har i lådorna, stumpar kanske räcker fint. Stopphylsor får gärna följa med.
Öppen för allt, hit me!
Cykelrelaterat bytesgods, välgörande ändamål och pengar erbjuds.
Det ser perfekt ut, PM!Osäker på hur mycket sweep och dessutom svart. Men 25,4mm, 60cm och gratis.
Visa bilaga 698624
Finns i Gävle men kan skickas.
Skänkes (eller bytes mot valfri öl):
Kona Dr Dew utan framhjul. Tror att det är storlek 60 cm, dvs ganska stor. Kan bli en bra vinterpendlare om man byter ut lite slitagedelar. Sönderrostade bromsok (Tackar Sopsaltarn på Bergslagsvägen för det) och rätta kassa växlar om jag inte minns fel. Skickar med dubbdäck. Finns i Vällingby.
Visa bilaga 698552
Hojta till om den inte blir tingad av någon ?Det där ser ju intressant ut! Pm:ar!
finns den kvar bor jag i bromma och kan slänga på ett hjul och trampa hem den. förhoppningsvis trampa hem den.Skänkes (eller bytes mot valfri öl):
Kona Dr Dew utan framhjul. Tror att det är storlek 60 cm, dvs ganska stor. Kan bli en bra vinterpendlare om man byter ut lite slitagedelar. Sönderrostade bromsok (Tackar Sopsaltarn på Bergslagsvägen för det) och rätta kassa växlar om jag inte minns fel. Skickar med dubbdäck. Finns i Vällingby.
Visa bilaga 698552
Växelvajerhölje sökes (gärna) i Göteborg (frakt funkar också) för Shimano.
Gärna i skojig färg. Rosa vore mums, lila funkar också kanon. Gul är också kul!
Kolla vad ni har i lådorna, stumpar kanske räcker fint. Stopphylsor får gärna följa med.
Öppen för allt, hit me!
Cykelrelaterat bytesgods, välgörande ändamål och pengar erbjuds.

Den är upphämtadfinns den kvar bor jag i bromma och kan slänga på ett hjul och trampa hem den. förhoppningsvis trampa hem den.
Jäklar!As seen i Miyata-tråden. Ram (med minimal buckla) + gaffel skänkes i Östersund.
Visa bilaga 698965Visa bilaga 698966
PM!
Har tyvärr inga ärenden i den räkningen som jag känner till ?Jäklar!
Du ska inte till Örnsköldsvik nåt framöver ?
Hej!
Köpte nyligen ett flipflophjul och tänkte börja öva på att köra fixed, men skulle behöva straps. Har någon ett par begagnade att avvara? Tänkte försöka hitta begagnat först för att se om det är något jag kan lära mig innan jag shoppar loss. Jag har tyvärr bara skrot i min delar-låda i förrådet så har bara pengar att byta med.
Ja det funkar säkert, har spd-pedaler men då måste jag hitta nytt vevparti till den cykeln till ett med "moderna" pedalgängor och vore skönt slippa det.Jag brukar köra fastnav med ett par hårt spända spd - funkar fint. Å andra sidan kör jag den cykeln mest i avfolkningsbygd; behöver sällan panikbromsa.
Här behöver någon kliva in och bygga fattigmans-omnium känner jag!Skänkes / eller mot bidrag till Blågula Bilen, Expo eller liknande.
1 st 559 mm hjul med 6-håls nav.
1st hjul 305 mm med nytt Schwalbe Big Apple.
Hämtas i Uppsala.
Det lär bli en sparkcyklel-variant, ety båda är framhjul. Men ja :-)Här behöver någon kliva in och bygga fattigmans-omnium känner jag!
Borta eller finns det kvar?Osäker på hur mycket sweep och dessutom svart. Men 25,4mm, 60cm och gratis.
Visa bilaga 698624
Finns i Gävle men kan skickas.
Borta.Borta eller finns det kvar?
Har det löst sig för dig?Någon i Göteborgsområdet som har en svart lagerkon till styrlager? Gaffelröret är 25,4 mm. Visa bilaga 697369
Cykeln tingad.En stålmtb skänkes- saknar bakhjul. Altus C10 på mkt, semihorisontella dropouts. Rostig.
Mont Blanc cykelhållare för tak. Saknar nyckel nr 18 för låset annars komplett.
Skänkes mot snabb upphämtning.
Sökes: Ett fotbromsat bakhjul 26”.
Finns i Hindås utanför Göteborg.
Tolkar jag dig rätt att du är i behov, bland annat, av ett styre och styrstam? Några närmare önskemål?Nu är det så att någon stulit mitt styre/styrstam med bromshandtag, växel och bromsar på min specialized Big Hit 09. Jag köpte cykeln billigt för att testa börja köra stig igen. Jag är inte sugen på att lägga flera tusen på nya delar. Så min fråga är om ni har tips eller sitter på billiga men dugliga delar jag kan köpa? Det sitter kvar en SRAM X-7 derailleur. Tackar för alla tips
Det stämmer! Dålig koll på mått mm då det var länge sen jag höll på med det här. Men det är en downhill, men något som passar.Tolkar jag dig rätt att du är i behov, bland annat, av ett styre och styrstam? Några närmare önskemål?
Jag har ett par 26" fälgbromsade hjul med frikrans. De får du gärna överta om du vill. De behöver dock skickas.Visa bilaga 700262
GÖTEBORG!
700c hjul, shimanonav fram/bak för 10-delad kassett. Nästan nya 160 mm skivor på. Raka o fina men framnavet knastrar lite.
Bytes mot ett par 26” hjul. Allt av intresse!
Om ingen vill byta kan jag skänka dem.
Visa bilaga 700263
Fräscha Schwalbe Marathon liteskin 622-42 mm. Bytes mot ett par fräscha 26” däck. Allt av intresse. Visa bilaga 700265
Jag har ett Bontrager-styre i lådorna. Skicka ett PM om det är av intresse.Det stämmer! Dålig koll på mått mm då det var länge sen jag höll på med det här. Men det är en downhill, men något som passar. Visa bilaga 700046