Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag ställer mig i kö på gaffeln med skivbromsfästet och kan nog ordna upphämtning.Lite delar som bytes mot happyvaluta.
1 nederdel bakswingen bianchi
2 olika framgafflar (se bild)
https://happyride.se/annonser/planet-x-kaffenback-ii.266233/ ?Pallar inte göra en kopia på en gammal annons.
Letar efter exakt samma sak fast i storlek L:
![]()
Köpes: Liten skivbromsad stålram för pendlarbygge
Jag söker en liten (52-54 horisontellt överrör) stålram för skivbromsar för att bygga enhappyride.se
Hur snabbt vill du bli av med de?Rotade i garaget och hittade ett par Rocket Ron 27,5:or. Bortskänkes mot avhämtning i Haninge. Orkar inte skicka…
Visa bilaga 713122
Ett blev paxat snabbt, men ett däck finns kvar. Det är väl ingen panik, det har legat där några år redan…Hur snabbt vill du bli av med de?
Ett blev paxat snabbt, men ett däck finns kvar. Det är väl ingen panik, det har legat där några år redan
Var i Haninge?Ett blev paxat snabbt, men ett däck finns kvar. Det är väl ingen panik, det har legat där några år redan…
VendelsöVa
Var i Haninge?
Ska kolla i lådorna.Håller på att bygga ihop en cykel från tråden till farsan men inser när jag i princip är klar att jag saknar en sadelklämma, någon som råkat sitta på en sådan för 31,8 mm? Bytesvaluta finnes i allehanda former.
Håller på att bygga ihop en cykel från tråden till farsan men inser när jag i princip är klar att jag saknar en sadelklämma, någon som råkat sitta på en sådan för 31,8 mm? Bytesvaluta finnes i allehanda former.
Hojta till annars så kollar jag också.Ska kolla i lådorna.
Är det inte där det regnar jämt?Borås framstår helt plötsligt som ganska lockande. ?
Vem som helst kan få mina prylar, UTOM Dan C.Är det inte där det regnar jämt?
Vad är det för storlek på Bianchi-ramen?
priside på g2r? o vart finns domFinns det intresse för set med SRAM G2R eller Tektro HD-M286, båda är avplockade från cyklar med intern dragning så avklippta vid handtaget och pluggade. Har oliv och barb till G2orna.
Har även SRAM Centerline-skivor 203 och 180, obetydligt använda, plockade från ny cykel.
Har även ett set Tektro vajer-skivbromsar, Tektro Aries ska det vara.
Var finns du? O va tänker du?...Tektro HD-M286, båda är avplockade från cyklar med intern dragning så avklippta vid handtaget och pluggade...
Den Bianchi är jag råtaggad på!
Tänker mig en 1x10 konversion att rocka på Stridslands slow rides under hösten.Den Bianchi är jag råtaggad på!
Ska upp till Göteborg om en vecka och tar gärna en omväg till Borås om det funkar att jag hämtar då?
Ganska stor har jag för mig. Ska mäta.Vad är det för storlek på Bianchi-ramen?
Tror inte det finns som är kompatibel med shimanos bakväxel.Letar efter ett 8delat shimano växelreglage utan display. Displayen är ivägen för att få till duglig placering av bromshandtag på grabbens cykel.
Finns det någon som har en uppsättning med komponenter med annan delning går ju det också bra såklart.
Sökes i Jämtland.
Tänkte om någon hade någon gammal relik liggandes. Kan ju omöjligt setat display på alla reglage när 8 delat var standard.Tror inte det finns som är kompatibel med shimanos bakväxel.
Ska man byta allt så kan man lika gärna byta till 10s
Eller? Går inte att plocka av på 9s xt i alla fall (nästan säker, kan gå o kolla).Tänkte om någon hade någon gammal relik liggandes. Kan ju omöjligt setat display på alla reglage när 8 delat var standard.
Tack för redogörelse! Verkar som att jag kan ge upp mitt letande.Men m950 (xtr 9s) har ingen indikator
Jag är inte 100% säker. Det är möjligt du snart får andra besked!Tack för redogörelse! Verkar som att jag kan ge upp mitt letande.
Har du nått sånt här 8-delat, är det väldigt enkelt att montera bort displaye'n. Sitter med 2 skruvar endbart.Letar efter ett 8delat shimano växelreglage utan display. Displayen är ivägen för att få till duglig placering av bromshandtag på grabbens cykel.
Finns det någon som har en uppsättning med komponenter med annan delning går ju det också bra såklart.
Sökes i Jämtland.