[Stora Yardsaletråden] Cykelprylar skänkes, bytes eller köpes.
Gärna, skriver pmBorde ha en sadelstolpe i lådorna, säg till så kan jag kolla imorgon kväll i så fall. Finns i Bromma.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Gärna, skriver pmBorde ha en sadelstolpe i lådorna, säg till så kan jag kolla imorgon kväll i så fall. Finns i Bromma.
Finns det en båtbutik? De har nog en zinkad mutter eller liknande du kan använda ett tag. Annars butiker som hyr ut gräsklippare och säljer moppar etc. De är oftast mycket mer hjälpsamma än man tror. Ahlsell kan vara värt att kika också.Det var många år sedan vi hade någon riktig järnhandlare i söderhamn och ingen av de större kedjorna som nämnts finns på orten.
Du får posta den till ngn i Sthlm som får cykla ner till Sieverts och sen skicka tillbaka.Det var många år sedan vi hade någon riktig järnhandlare i söderhamn och ingen av de större kedjorna som nämnts finns på orten.
nu e de typ ett kvarts sekel sen ja mecka itera men har nått svagt minne att dom körde samma gängor som torpedo 3 på alla sina baknavSöker en låsmutter till en itera bakaxel. Gissar på att det är M8 fingäng.
Visa bilaga 774968
Tack för tipset.nu e de typ ett kvarts sekel sen ja mecka itera men har nått svagt minne att dom körde samma gängor som torpedo 3 på alla sina baknav
PM!29” framhjul med qr-axel ink axel och 180mm bromsskiva skänkes mot fraktkostnad. Visa bilaga 775156Visa bilaga 775156
De kan inte skaka fram något på TCM? I värsta fall skicka från Tyresö. De skickar väl ändå prylar mellan butikerna nästan dagligen.Det var många år sedan vi hade någon riktig järnhandlare i söderhamn och ingen av de större kedjorna som nämnts finns på orten.
Paxat.29” framhjul med qr-axel ink axel och 180mm bromsskiva skänkes mot fraktkostnad. Visa bilaga 775156Visa bilaga 775156
Tyvärr vet jag inte när, men mina föräldrar kommer helt säkert åka Vänersborg -> Örebro nån gång under sommaren om det kan hjälpa...Drar iväg en chansning i denna tråden.
Är det någon som åker från västkusten upp mot sthlm den närmsta tiden?
Skulle behöva ett ramset som finns i Vänersborg och levererar till Katrineholm eller närliggande städer.
Betalar 700:- för besväret.
Hör av dig om det blir i närtid. Örebro kan jag utan tvekan möta uppTyvärr vet jag inte när, men mina föräldrar kommer helt säkert åka Vänersborg -> Örebro nån gång under sommaren om det kan hjälpa...
Det kan dröja, men jag hojtar till så får vi se om du redan löst det eller ejHör av dig om det blir i närtid. Örebro kan jag utan tvekan möta upp
Jag har ett par nya bromsklossar jag gärna skjuter till, till den som norpar bromsarna. Hojta i så fall.Rensar lite i lådorna:
- Shimano vintage broms-handtag och ok, fram och bakbroma. Oken är märkta BR-Z57 och handtagen BL-Z304. Klossar i retrostil medföljer. Har haft de ute här tidigare men känns för fina för att slänga, finns det nån bra facebook-grupp för sånt här om ingen nappar här?
- V-broms med handtag av enklare modell, fungerar men i väl använt skick. Togs av eftersom jag bytte till skivbroms.
- Canyon momentnycklar som kom med i cykelkartongen
- Kaffefilter för friluftsliv, lyckades inte få till något kaffe som jag gillade och lite pilligt att hålla på med, men någon annan kanske lyckas bättre?
Söker enkla pedaler eller bockstyre med kort reach 38-40cm bredd.
Annars kanske en finöl eller ett bidrag till Ukraina kan vara lämplig betalning?
Finns i Bromma/Sthlm, kan skicka mot förskottsbetald frakt och någon liten ersättning för besväret.
Visa bilaga 775698
Visa bilaga 775696
Visa bilaga 775699
Visa bilaga 775697
Visa bilaga 775700
PM.Visa bilaga 775829
Någon som vill ha en gaffel? Det är qr och fäste för skivbroms. Finns i Kungälv
Om 27,5 så jaVisa bilaga 775829
Om du kan tänka dig att skicka så betalar jag mer än gärna för fraktenCyclepro Ultralite PRO 46cm c-t bortskänkes
Finns i Luleå
För mkt jobb att fixa emballage till en ram som är gratis tyvärrOm du kan tänka dig att skicka så betalar jag mer än gärna för frakten![]()
PaxadVisa bilaga 775829
TjaSöker bakväxel och växelreglage 7-8 delad till rakt styre
Ok! Vad hade du tänkt dig för dem?Tja
Har ett helt nytt set med en tourney och 7 delat reglage från Shimano i kartong. Kom aldrig till användning på bygget som det var tänkt.
Helt nytt i kartong.
250:- inkl frakt?Ok! Vad hade du tänkt dig för dem?
Sorry, men jag kör förbi Jkpg neråt Skåne på fredag....VMS (Viktigt Meddelande till Synnerheten):
Vi har en potentiell ny sektmedlem i Miyata-sekten som behöver hjälp att transportera en ram+gaffel från Jönköping till Gbg snarast möjligt.
Någon som är på humör för att rädda världen?
Tar den gärna! Skickar PMOöppnad flaska gucka. Har stått och samlat damm några år, men öppningen är fortfarande förseglad. Vet inte om det är nåt bäst före datum på sånt här, skänkes till den som vill ha den. Finns i Björkhagen.
Visa bilaga 776755
Finns vart?Hej.
Råkade köpa en Specialized rockhopper 29 som det sitter en carbongaffel på.
Inte riktigt min cup of tea.
Någon som har en 29" luftgaffel för rakt styrrör och qr 9mm
Kan gärna göra byteshandel som delbetalning med toseek gaffeln som sitter på nu
KatrineholmFinns vart?