[Stora Yardsaletråden] Cykelprylar skänkes, bytes eller köpes.

1776710723220.webp
1776710731958.webp

1776710804823.webp
1776711036741.webp

Continental Speedking 29"x2,2" och Renegade Gripton.

Skänkes mot en gåva till barncancerfonden.

Finns i Örebro

Bilagor

• 1776711100478.webp
    1776711100478.webp
    74.6 KB · Besök: 10
Det här var inte alls vad jag tänkte när jag beställde en sadel. Nån som har en 27,2mm I-beam stolpe till övers? Alternativt vill byta mot en annan sadel? Bifogar även bild på lägenhetens exklusiva utemöbler

Bilagor

• PXL_20260422_054602481.webp
    PXL_20260422_054602481.webp
    629.3 KB · Besök: 86
  • PXL_20260422_054607676.webp
    PXL_20260422_054607676.webp
    850.7 KB · Besök: 85
  • PXL_20260422_054611106.webp
    PXL_20260422_054611106.webp
    1.4 MB · Besök: 87
Råkade impulsköpa ett kokosvevparti som vid närmare efterforskning visade sig ha en egen vevlagerstandard..?

Så är det någon som har ett e*thirteen vevlager för BSA att sälja?

Råkade impulsköpa ett kokosvevparti som vid närmare efterforskning visade sig ha en egen vevlagerstandard..?

Så är det någon som har ett e*thirteen vevlager för BSA att sälja?
Är inte det bara ett fabrikat? Verkar finnas för 24 och 30 mm vevaxel samt lite olika längder; 68, 73 83 osv.
Känns väldigt familjärt…

Letar efter bromsar för fälgbromsat lvg. Ett set R2000 eller liknande. Behöver inte vara fint men gärna svart/mörkgrått för att matcha resten av gruppen. Bytes mot pengar, avplock från gamla mtb eller välvilja och hopp om bättre tider

Söker framgaffel till Bridgestone MB-5 mtb för 26” hjul med cantifäste, 1” gaffelrör, längd/ gängad/ ogängad spelar mindre roll. Gärna svart! Göteborg eller Halmstad eller däremellan.
Hojta gärna till om du har något!

Söker efter ett mekaniskt skivbroms ok, avid bb5/bb7 road eller trp spyre. Postmount. Har ni något i gömmorna ? Har diverse att byta med (cantibromsar, deore 9sp växel, deore 3*9 reglage, kombi reglage 3*7, v bromsar (no name plus handtag) 3 delade vevpartier, några styrstammar, quill, sadelstolpar mm, 26 tums bakhjul med skiva, happyvaluta, pengar.

Har trp spyre bak på cykeln i fråga, men det är väl ingen synd att blanda ?

Söker även efter en kaliperbroms med lång reach, för min retroracer. Nuvarande weinmann tar inte alls. Kanske är beläggen iofs.

Gärna i Sthlm området, norrort eller stan

Söker efter ett mekaniskt skivbroms ok, avid bb5/bb7 road eller trp spyre. Postmount. Har ni något i gömmorna ? Har diverse att byta med (cantibromsar, deore 9sp växel, deore 3*9 reglage, kombi reglage 3*7, v bromsar (no name plus handtag) 3 delade vevpartier, några styrstammar, quill, sadelstolpar mm, 26 tums bakhjul med skiva, happyvaluta, pengar.

Har trp spyre bak på cykeln i fråga, men det är väl ingen synd att blanda ?

Söker även efter en kaliperbroms med lång reach, för min retroracer. Nuvarande weinmann tar inte alls. Kanske är beläggen iofs.

Gärna i Sthlm området, norrort eller stan
Jag har ett par halvrisiga bb7or som du får mot 90-konto insättning. I hägersten

Nån som sitter på ett par icke boost slx, xt eller xtr 11s vev? De första billigt. Xtr kan jag nog betala bra för om jag får feeling.

Gärna med inte NW klingor /2x

Två äggvispar. Följde troligen med nån beg cykel, har ingen aning om märke eller modell eller värde.. Skull gärna kunna ta ett par PD-M5x0 i inbyte. Eller skänks mot fraktkostnad om de saknar väsentligt värde..
1000025632.webp

Hej. Jag letar efter fälg till Surly Pugsley som funkar med slanglöst. Så tex en Alexrims "Blizzerk" eller Surly "Marge Lite" eller "My other brother Darryl" eller något helt annat...
Någon som råkar ha nåt liggandes? Betalar alltifrån pengar, donationer till ändamål, cykeldelar eller bakverk.

Köpte en billig dropper från Tysken, med helt fel dia. Köpte 34,9mm när jag behöver 31,6.
Någon som vill byta?

Långskott efter att jag inte är sugen på att betala 189 kr för att skänka bort något på Blocket:

Begagnade däck som suttit på en Mercedes Sprinter. Ser fräscha ut, ej torra. 4 mm mönsterdjup som minst. Går att köra ett tag till på! Heter Goodyear Cargo Marathon, dimension 225/65-16. Finns i Partille!

Hade varit roligt om de kom till användning!

IMG_1792.webp

IMG_1793.webp

Långskott efter att jag inte är sugen på att betala 189 kr för att skänka bort något på Blocket:

Begagnade däck som suttit på en Mercedes Sprinter. Ser fräscha ut, ej torra. 4 mm mönsterdjup som minst. Går att köra ett tag till på! Heter Goodyear Cargo Marathon, dimension 225/65-16. Finns i Partille!

Hade varit roligt om de kom till användning!

Visa bilaga 827514

Visa bilaga 827515
Lägg ut i lokala köp/säljhfacebook-gruppen så borde de försvinna snabbt, men då måste man ju hantera icke-cyklister vilket brukar vara jobbigt.

Lägg ut i lokala köp/säljhfacebook-gruppen så borde de försvinna snabbt, men då måste man ju hantera icke-cyklister vilket brukar vara jobbigt.
Facebookande icke-cyklister låter som mer än mitt psyke klarar av! Samtidigt förstår jag att överlappet mellan att köra stor vit skåpbil och samtidigt vara cyklist är extremt litet...😛

Facebookande icke-cyklister låter som mer än mitt psyke klarar av! Samtidigt förstår jag att överlappet mellan att köra stor vit skåpbil och samtidigt vara cyklist är extremt litet...😛

Överlappet mellan att tävla enduro och köra stor skåpbil är dock nästan 100%.

Tjena!

Nu skyller jag också på åldern. Det var ju BD jag beställde ifrån också.
Men 250:- i förlust kan jag ta.
För flera år sedan gjorde jag också en felstrlbeställning från BD; en hjälm.
Men om jag kommer rätt fick jag skicka tillbaka den o byta till rätt strl, men betala frakten...

Tillbaka
Topp