Grusgrinder
Aktiv medlem
[Stora Yardsaletråden] Cykelprylar skänkes, bytes eller köpes.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag har en tiodelad kassett du kan få, men jag antar att du söker månntenbajkdelar och inte lvg?Det gör de!
Har du för många ryggsäckar? Jag har för få!
söker ryggsäck för mtb!
16-20 liter, lite smarta fack, gärna sval
Jag finns i Göteborgsområdet.
Har det löst sig? Annars rotar jag lite.Jag har en som jag tog över här på happy för något år sen eller två. Sen hamnade den i lådan och har inte använts som jag tänkt. Skickar foto i pm i eftermiddag/kväll.
Är inte det bara ett fabrikat? Verkar finnas för 24 och 30 mm vevaxel samt lite olika längder; 68, 73 83 osv.Råkade impulsköpa ett kokosvevparti som vid närmare efterforskning visade sig ha en egen vevlagerstandard..?
Så är det någon som har ett e*thirteen vevlager för BSA att sälja?
Bytes mot canti, V bromsar, skärmar till 26" eller skänkes.
Lidl mekställ
Hjälm ny
GP 5000 (32), bra skicka förutom en liten grej. Se bild.
Två Continental 24 & 22
Finns på Hisingen, skickar helst inte.
Visa bilaga 826221
Visa bilaga 826222
Visa bilaga 826223
Visa bilaga 826224
Visa bilaga 826225
Visa bilaga 826226
Jag har ett par halvrisiga bb7or som du får mot 90-konto insättning. I hägerstenSöker efter ett mekaniskt skivbroms ok, avid bb5/bb7 road eller trp spyre. Postmount. Har ni något i gömmorna ? Har diverse att byta med (cantibromsar, deore 9sp växel, deore 3*9 reglage, kombi reglage 3*7, v bromsar (no name plus handtag) 3 delade vevpartier, några styrstammar, quill, sadelstolpar mm, 26 tums bakhjul med skiva, happyvaluta, pengar.
Har trp spyre bak på cykeln i fråga, men det är väl ingen synd att blanda ?
Söker även efter en kaliperbroms med lång reach, för min retroracer. Nuvarande weinmann tar inte alls. Kanske är beläggen iofs.
Gärna i Sthlm området, norrort eller stan
Skickar pmJag har ett par halvrisiga bb7or som du får mot 90-konto insättning. I hägersten
Tror jag har Shimano i inbyte!Två äggvispar. Följde troligen med nån beg cykel, har ingen aning om märke eller modell eller värde.. Skull gärna kunna ta ett par PD-M5x0 i inbyte. Eller skänks mot fraktkostnad om de saknar väsentligt värde..
Visa bilaga 827340
Dom har jag gott om. Hur många vill du ha?
Köpte en billig dropper från Tysken, med helt fel dia. Köpte 34,9mm när jag behöver 31,6.
Någon som vill byta?
Easy fix. Säg till frun att den inte gick att returnera och bygg en ny hoj kring den. VattentättKöpte en billig dropper från Tysken, med helt fel dia. Köpte 34,9mm när jag behöver 31,6.
Någon som vill byta?
Lägg ut i lokala köp/säljhfacebook-gruppen så borde de försvinna snabbt, men då måste man ju hantera icke-cyklister vilket brukar vara jobbigt.Långskott efter att jag inte är sugen på att betala 189 kr för att skänka bort något på Blocket:
Begagnade däck som suttit på en Mercedes Sprinter. Ser fräscha ut, ej torra. 4 mm mönsterdjup som minst. Går att köra ett tag till på! Heter Goodyear Cargo Marathon, dimension 225/65-16. Finns i Partille!
Hade varit roligt om de kom till användning!
Visa bilaga 827514
Visa bilaga 827515
Fast då får ju Sebbe berätta om dropperköpet först. Loose loose, liksom.Easy fix. Säg till frun att den inte gick att returnera och bygg en ny hoj kring den. Vattentätt
Jag handlade på bike-discount... Kan man skylla på åldern??Tjena!
Tryckte du också på HiBike utan att tänka? Kolla nån sida bakåt så har jag precis samma problem.
Facebookande icke-cyklister låter som mer än mitt psyke klarar av! Samtidigt förstår jag att överlappet mellan att köra stor vit skåpbil och samtidigt vara cyklist är extremt litet...Lägg ut i lokala köp/säljhfacebook-gruppen så borde de försvinna snabbt, men då måste man ju hantera icke-cyklister vilket brukar vara jobbigt.
Facebookande icke-cyklister låter som mer än mitt psyke klarar av! Samtidigt förstår jag att överlappet mellan att köra stor vit skåpbil och samtidigt vara cyklist är extremt litet...![]()
Jag handlade på bike-discount... Kan man skylla på åldern??
Eller hur! Man får väl slumpa bort den på nån yardsale framöver :-)Tjena!
Nu skyller jag också på åldern. Det var ju BD jag beställde ifrån också.
Men 250:- i förlust kan jag ta.
För flera år sedan gjorde jag också en felstrlbeställning från BD; en hjälm.Tjena!
Nu skyller jag också på åldern. Det var ju BD jag beställde ifrån också.
Men 250:- i förlust kan jag ta.
Jag tror åldringarna lurat på sig själva en fyndvara..så rätt storlek blir väl 400% till.
Bytes mot canti, V bromsar, skärmar till 26" eller skänkes.
Lidl mekställ
Hjälm ny
GP 5000 (32), bra skicka förutom en liten grej. Se bild.
Två Continental 24 & 22
Finns på Hisingen, skickar helst inte.
Visa bilaga 826221
Visa bilaga 826222
Visa bilaga 826223
Visa bilaga 826224
Visa bilaga 826225
Visa bilaga 826226
Skickat PMDr Ali skickade fel och återbetalade. Någon som behöver en 46t 110bcd Narrow-Wideklinga?
Visa bilaga 827643