JÜRGMEISTER
Medlem
Strava ligger nere
Hej,
någon mer som Strava är död för idag
någon mer som Strava är död för idag
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Här fungerar det fint.Hej,
någon mer som Strava är död för idag![]()
Nu har det buggat ut för mig ocksåFunkar för mig
Förstår inte riktigt varför symptomet på att Strava skulle vara nere skulle bli "buggar", och inte heller varför radera + ladda ner igen skulle fixa en bugg..?Testade att radera och ladda ner ny. Buggar fortfarande.
Jag trodde det var cyklarna som förstörde skogarna hehe. Nej men sluta cykla i Stockholms parker så slipper du nog bli störd av cyklister i skogen.Det är bra att det ligger nere, det förstör bara i skogarna.
Tur det regnarVågar inte cykla idag om man riskerar att det inte loggas.
Jag klarade mig genom London utan regn, även om det var på internjet så regnar det ibland på Zwift. Strava har fungerat sen lunch, först promenad sen lite frihjula.Tur det regnar
Jag tog det säkra före det osäkra (och blöta) och ”cyklade” inne på Monarken. Gick bra att logga manuellt i alla fall.Tur det regnar
Man kan göra så men det verkar inte korrektDet gick att cykla utomhus, i regn och få det loggat på Strava. Fick motion på köpet!
Nej det hade varit hemskt?Jaja, det var åtminstone inte Happyride som var nere!
Schysst.
Punkt 1 ostbågarna uppätna, experimentet med att låta dom sega till sig över natten misslyckat.Schysst.
Söndagen är räddad. :)
- En påse ostbågar
- Mord och inga visor på sjuan.
- lite öl.
- Ingen strava.
Jag vågade inte vänta utan importerade, man vill ju inte ha en promenad på hela tre kilometer ogjord?Det var lite segt men till slut uppdaterades aktiviteten. Puh vilken tur. Annars hade det ju inte hänt. ?
Fungerar för mig. Kollade justMina personliga heatmaps funkar inte idag, hur ser det ut för er?
Jamen kolla, en kaffekopp senare så är de igång igen för mig också, tackar!Fungerar för mig. Kollade just
Ah, jäkeln längst bak som såsat lite kanske, för nu dök mitt pass upp ?Datorerna, inkl servrarna o nätverken, är lite annorlunda nuförtiden
![]()