Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ett tillägg. Funktionen finns enbart i webbversionen, ej i app.Har du prövat att ”flagga” aktiviteten ?
Låt grabben få sina rekord.Jag hittar inte….
Hur man rapporterar KOM från fuskare?
En person som cyklat en del hemmavid på elcykel har tagit flera kom som är uppenbart felaktiga.
Jag letade i webbversionen men hittade inte. Därav skrev jag här.Har du prövat att ”flagga” aktiviteten ?
.../flagJag letade i webbversionen men hittade inte. Därav skrev jag här.
Kan någon peka mig rätt?
Du kan ju jämföra siffrorna med de du har från din gps och kanske nån ytterligare app som rwgps, komoot mfl.Stämmer verkligen miltalen på cyklar i Strava? tycker jag får så mycket mil på mina cyklar.
Inte en grabb. En gammal gubbe. I min ålder…Låt grabben få sina rekord.
Det är ju främst summerade mil, och den blir för svår att hålla koll på när man har X antal cyklar och använder dom lite blandat :)Du kan ju jämföra siffrorna med de du har från din gps och kanske nån ytterligare app som rwgps, komoot mfl.
Lycka till.
Det går utmärkt att regga flera olika cyklar i Strava och välja vilken som använts vid en aktivitet.Det är ju främst summerade mil, och den blir för svår att hålla koll på när man har X antal cyklar och använder dom lite blandat :)
Kan dock bli något av en chock när man summerar och upptäcker hur många man har.Det går utmärkt att regga flera olika cyklar i Strava och välja vilken som använts vid en aktivitet.
Nå ja, har man inte koll på det har man även andra problem. Vilka behöver en egen tråd.Kan dock bli något av en chock när man summerar och upptäcker hur många man har.
Just sayin’.
www.dcrainmaker.com
www.dcrainmaker.com