Stulen dirthoj sedd på Opaltorget (gbg)

Mathias skrev:
-------------------------------------------------------
> Kan någon förklara för Brad?
Förklara vad då?
42Hz har ju redan, med dom bevingade orden "Det är inga fördomar om det är sant det man säger" klarlagt att det är helt okej att stå för att man anser att Italienare överlag kör bil på ett inte allt för kompetent vis.

Mathias skrev:
-------------------------------------------------------
> Oj vad jag har väntat på den bilden! :-)

Mathias, moral är bra dubbelmoral är dubbelt så bra?

Den där bilden är väl betydligt mer kränkande än "påskkärring"

Jag postar en som är mer korrekt.

retarded.jpg

Med den bilden är vi plötsligt inne på skolmobbing, nu aktuella tidningsdebatter och nöjet att hemsöka plågoandarna på Facebook, i efterhand...
Där inträffar samma fenomen, som när man tänder lampan i ett öststats-badrum (Empiriskt testat): De fega kackerlackorna flyr snabbt "ljuset"! Lustigt, att förtryckare i alla tider, tyckts tro att ingen skall komma ihåg vad de gjort?

Föräldrarna hade motsvarigheten till Stig Järrel, som klasslärare. Han cyklade senare ned i grävda hål i gatan, samt gick omkull butiksstånd när han mötte sina plågade elever i vuxen ålder.
Några av hans idiotförklarade elever blev högt uppsatta inom ROBUR, företagsledare, ingenjörer, författare och även simpla lärare. Själv dog han tidigare än påstått. Ensam.

niggers.jpg ht=564

Jag är rasist och tyckte att jag såg många niggers när jag cyklade runt i Afrika. Den här bilden är tagen utanför ett klubbhus fullt av niggers i Ghana

/Stellan

Tillbaka
Topp