Stulen Giant XTC 29" Lindvallen 17/8
Någon djävel snodde min XTC 29er natten före CV i Lindvallen. Jag har givetvis polisanmält det hela och kommer att hålla koll på blocket närmaste tiden. Happykollektivets ögon och öron är ju kända för att fånga upp både det ena och andra så om någon hör eller ser något som kan göra att cykeln återfås är jag tacksam, skicka pm isf. Har inte så stort hopp att få tillbaka cykeln men men....
Det som skiljer cykeln när den blev stulen mot bilden är att det satt på en Aliante XM sadel isf Arione. Framdäcket var ett Spec. Fast Track och bak sitter ett Conti. x-king protection, båda 2,2". Flatbaren och barendsen är utbytta mot ett Easton EC 70 lowriser och styrstamme!n är en Ritchey WCS 4-axis wet look. Den där hemska sadelväskan är oxå borta för övrigt och på kedjestaget sitter det ett Leyze skydd.
Edit : rubrik
Det som skiljer cykeln när den blev stulen mot bilden är att det satt på en Aliante XM sadel isf Arione. Framdäcket var ett Spec. Fast Track och bak sitter ett Conti. x-king protection, båda 2,2". Flatbaren och barendsen är utbytta mot ett Easton EC 70 lowriser och styrstamme!n är en Ritchey WCS 4-axis wet look. Den där hemska sadelväskan är oxå borta för övrigt och på kedjestaget sitter det ett Leyze skydd.
Edit : rubrik
Senast ändrad: