Stulen LaPierre Zesty 314 i Sollentuna

jerkan

Aktiv medlem
Fan!
Glömde låsa garaget igår och imorse stod det öppet när jag skulle gå till skolan med dottern.
De har bara tagit min LaPierre, står fyra cyklar till i garaget.

Ser ut såhär : https://i.ebayimg.com/00/s/NjgzWDEwMjQ=/z/ZZwAAOSwLnBX95Tu/$_86.JPG (lånad bild)
Kännetecken, ombyggd till singelklinga fram. Ass saver under sadeln och baklyse på sadelstolpen.

Har inga större förhoppningar att få tillbaka, men man kan ju alltid hoppas.

Gjorde en polisanmälan precis.
Edit: Polisen ringde upp direkt efter min anmälan var gjord. Blev något förvånad, tyvärr hade de inte hittat cykeln de ville bara kolla om jag missat något.

Senast ändrad:
Låter som att någon pundare gått vändan och provat dörrar. Den rullar nog där pundare hänger i ditt område.

Det kan vara en idé att spana efter den på sidor som Blocket, Facebook Market och en grupp på Fejan som heter "Skuggfolkets Bazar". Vet inte om man måste be om att få bli medlem i gruppen numera (det var tackochlov tre år sedan jag senast blev av med en cykel) men den är rätt så... Alltså, jag har förståelse för att det inte är så lätt om man växer upp utan trygghet, en fast punkt i livet eller vad det nu kan vara, men... Kan de inte bara ge fan i att sno folks cyklar? (Och kan inte folk låta bli att köpa stulna cyklar?)

Grannen hade besök inatt, har som tur är larm så grabben sprang. De hade också glömt att låsa.
Bor ni i Sollentuna, se till att dörrarna är låsta.

Tillbaka
Topp