Muffinsklubben
Ny medlem
Stulen MTB i Lund. Och hittad!
Har just upptäckt att min stads-MTB blivit stulen! Stog låst, godkänt, på min balkong på första våningen på Studentlyckan. Nån har under natten till lördagen lyft ner den och försvunnit. Jag ställde ut den efter 01:00 på natten, och upptäckte det ungefär vid 12.
Cykeln är lite speciell, svår att missa: helstel nyss ihopbyggd. Silver och massa anodiserade lila delar!
Ram: silvrig Easton Elite ca 17 tum, inga dekaler förutom Easton-klistermärke. Har satt på ett De Rosa frontmärke, original, på den.
Gaffel: svart odämpad, CykelCity-klistermärken.
Hjul: nybyggda silver, LX-nav, Mavic XM317-fälg.
Växel: 9-växlad, gamla 105 kort arm bak, en klinga fram (svart fouriers 34-tänders) på ett polerat LX-parti, höger växelreglage svart XT men ingen XT-logga på.
Pedaler: stora runda alu pedaler, ingen spd.
Cantibromsar: Curved- bak med röda ritcheyklossar, silvriga fram, svarta klossar. Vänster reglage skräp men höger LX-canti handtag. Pedros big dice-grepp med stor muff in mot styret.
Lädersadel, Ritchey-stolpe.
Lila: styre, snabbkopplingar, trissor och trissbultarna på bakväxeln. Lite övriga äldre men nya 90-tals delar här och var.
Har ingen bild, korkat men tyvär sant.
Är det någon som ser den svara här eller ring mig: 070 2252665
Jävlar vad arg jag är!!!! Satans skitmänniska!
/Oskar
Cykeln är lite speciell, svår att missa: helstel nyss ihopbyggd. Silver och massa anodiserade lila delar!
Ram: silvrig Easton Elite ca 17 tum, inga dekaler förutom Easton-klistermärke. Har satt på ett De Rosa frontmärke, original, på den.
Gaffel: svart odämpad, CykelCity-klistermärken.
Hjul: nybyggda silver, LX-nav, Mavic XM317-fälg.
Växel: 9-växlad, gamla 105 kort arm bak, en klinga fram (svart fouriers 34-tänders) på ett polerat LX-parti, höger växelreglage svart XT men ingen XT-logga på.
Pedaler: stora runda alu pedaler, ingen spd.
Cantibromsar: Curved- bak med röda ritcheyklossar, silvriga fram, svarta klossar. Vänster reglage skräp men höger LX-canti handtag. Pedros big dice-grepp med stor muff in mot styret.
Lädersadel, Ritchey-stolpe.
Lila: styre, snabbkopplingar, trissor och trissbultarna på bakväxeln. Lite övriga äldre men nya 90-tals delar här och var.
Har ingen bild, korkat men tyvär sant.
Är det någon som ser den svara här eller ring mig: 070 2252665
Jävlar vad arg jag är!!!! Satans skitmänniska!
/Oskar
Senast redigerad av en moderator: