Stulen Raleigh Stuntman gruscykel

Mikva sa:
Glädjande läsning. När kommer intervjun på Happy? Kommer @federico vara med och dokumentera återlämnandet av cykeln? Kommer det att delas ut skopåsar? När kommer filmen? Kommer el_gabri att kallas upp till Rosenbad för att träffa Statsministern?
Varför inte? Jag håller tråden informerat! Återigen, stort tack alla. Ni är helt fantastiska!

Ge dej till känna om du cyklar bredvid mej nångång så svär jag på att bjuda på pizza o en bärs efter avslutad tur. Kudos!

Nu vill polisen ha ramnumret för att lösa ut cykeln, trots att jag kan beskriva alla utbyte komponenter osv. Och att jag hade blivit av med cykeln ett par dagar tidigare (och polisanmält), och att den är förmodligen den enda Stuntman i Sverige. Suck.

Flyger hem till Sverige ikväll, förhoppningsvis lösas allt efter helgen.

En liten uppdatering: cykeln hämtades igår från polishuset på Södermalm. Cykeln är i ganska bra skick, då det saknas sadelväskan och ringklockan och har några färska repor. Men att cykeln återvända hem till mig efter stölden överhuvudtaget gör mig såå lycklig.

Idag är Thanksgiving i mitt hemland, och jag vill ta tillfället att passa på och tacka alla i denna forum som bidrog med sitt engagemang och entusiasm. Särskilt, @marsala och @el_gabri, vilka fantastiska insatsar. Och @weldion, @Alfakrull och @Astraboy, tack för att ni försökte nå mig via PM. Jag var på resande fot och hade dålig koll på tråden och mina meddelande.

För att fira den återfunna cykeln och alla härliga Happyiter vill jag bjuda alla här till ett AW nästa torsdag (den 5:e december), två veckor efter händelsen på mitt arbetsplats, Cykelfrämjandet, på Celsiusgatan 8 på Kungsholmen. Jag bjuder på några bärs och snacks, och hoppas särskilt att kunna tacka ni personligen. Ses där kl 17.30?

Bilagor

• DSC_2540.JPG
    DSC_2540.JPG
    260 KB · Besök: 78
st oops sa:
För att fira den återfunna cykeln och alla härliga Happyiter vill jag bjuda alla här till ett AW nästa torsdag (den 5:e december), två veckor efter händelsen på mitt arbetsplats, Cykelfrämjandet, på Celsiusgatan 8 på Kungsholmen. Jag bjuder på några bärs och snacks, och hoppas särskilt att kunna tacka ni personligen. Ses där kl 17.30?

Härligt att se cykeln i rätt händer igen!

Fint initiativ med en AW, själv bor jag i en annan stad, men ska dricka öl ändå :)

st oops sa:
En liten uppdatering: cykeln hämtades igår från polishuset på Södermalm. Cykeln är i ganska bra skick, då det saknas sadelväskan och ringklockan och har några färska repor. Men att cykeln återvända hem till mig efter stölden överhuvudtaget gör mig såå lycklig.

Idag är Thanksgiving i mitt hemland, och jag vill ta tillfället att passa på och tacka alla i denna forum som bidrog med sitt engagemang och entusiasm. Särskilt, @marsala och @el_gabri, vilka fantastiska insatsar. Och @weldion, @Alfakrull och @Astraboy, tack för att ni försökte nå mig via PM. Jag var på resande fot och hade dålig koll på tråden och mina meddelande.

?

Wow, vad härligt att du fick tillbaka cykeln, och vilket fantastiskt bra sätt att visa tacksamhet på! Om jag på något sätt kan komma loss från familjen så dyker jag upp, men det är svårt att lova något.

st oops sa:
Påminnelse! Kom förbi Celsiusgatan 8 ikväll kl 17.30. Jag bjuder på lite öl och snacks.
Har en del att göra med ett företag på Ulriksborgsgatan, så jag är där i bland. Synd att det inte sammanföll med dagens datum!
För jag gillar öl och snacks.

weldion sa:
st oops sa:
Påminnelse! Kom förbi Celsiusgatan 8 ikväll kl 17.30. Jag bjuder på lite öl och snacks.
Har en del att göra med ett företag på Ulriksborgsgatan, så jag är där i bland. Synd att det inte sammanföll med dagens datum!
För jag gillar öl och snacks.
Ulriksborgsgatan. Brukar hänga där, terrassen eller Lindhagensgatan ett par gånger i veckan.

Tillbaka
Topp