P
Paco
Guest
Stulen Raleigh Stuntman gruscykel
julgus sa:till vilket nummer swishar vi stålar till en öl?
+1
Jävligt bra gjort, el_gabri! ??
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
julgus sa:till vilket nummer swishar vi stålar till en öl?
Varför inte? Jag håller tråden informerat! Återigen, stort tack alla. Ni är helt fantastiska!Mikva sa:Glädjande läsning. När kommer intervjun på Happy? Kommer @federico vara med och dokumentera återlämnandet av cykeln? Kommer det att delas ut skopåsar? När kommer filmen? Kommer el_gabri att kallas upp till Rosenbad för att träffa Statsministern?
Jag tänkte precis på det. Dom där typerna är nog redan ute.Miss Lycka 2.0 sa:Nu återstå att se om åklagaren gör något eller det blir nerlagt.
st oops sa:För att fira den återfunna cykeln och alla härliga Happyiter vill jag bjuda alla här till ett AW nästa torsdag (den 5:e december), två veckor efter händelsen på mitt arbetsplats, Cykelfrämjandet, på Celsiusgatan 8 på Kungsholmen. Jag bjuder på några bärs och snacks, och hoppas särskilt att kunna tacka ni personligen. Ses där kl 17.30?
st oops sa:En liten uppdatering: cykeln hämtades igår från polishuset på Södermalm. Cykeln är i ganska bra skick, då det saknas sadelväskan och ringklockan och har några färska repor. Men att cykeln återvända hem till mig efter stölden överhuvudtaget gör mig såå lycklig.
Idag är Thanksgiving i mitt hemland, och jag vill ta tillfället att passa på och tacka alla i denna forum som bidrog med sitt engagemang och entusiasm. Särskilt, @marsala och @el_gabri, vilka fantastiska insatsar. Och @weldion, @Alfakrull och @Astraboy, tack för att ni försökte nå mig via PM. Jag var på resande fot och hade dålig koll på tråden och mina meddelande.
För att fira den återfunna cykeln och alla härliga Happyiter vill jag bjuda alla här till ett AW nästa torsdag (den 5:e december), två veckor efter händelsen på mitt arbetsplats, Cykelfrämjandet, på Celsiusgatan 8 på Kungsholmen. Jag bjuder på några bärs och snacks, och hoppas särskilt att kunna tacka ni personligen. Ses där kl 17.30?
Har en del att göra med ett företag på Ulriksborgsgatan, så jag är där i bland. Synd att det inte sammanföll med dagens datum!st oops sa:Påminnelse! Kom förbi Celsiusgatan 8 ikväll kl 17.30. Jag bjuder på lite öl och snacks.
Ulriksborgsgatan. Brukar hänga där, terrassen eller Lindhagensgatan ett par gånger i veckan.weldion sa:Har en del att göra med ett företag på Ulriksborgsgatan, så jag är där i bland. Synd att det inte sammanföll med dagens datum!st oops sa:Påminnelse! Kom förbi Celsiusgatan 8 ikväll kl 17.30. Jag bjuder på lite öl och snacks.
För jag gillar öl och snacks.