Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Har även haft en sådan men den var inte bra det fattades en sak som jag vill ha och det är puls alarmMontyOnAcid sa:Suunto suget hårt. Har haft tre olika modeller.
Köp Polar istället, Garmin är överprisade.
MontyOnAcid sa:Suunto suget hårt. Har haft tre olika modeller.
Snefan sa:Kör med suunto ambit3 peak.. Funkar klockrent.. Inget strul alls.. Gått över till suunto appen. Funkar bra att ladda upp efter alla aktiviteter.
Men jag vet att det strular för många. Därav mitt val att stanna kvar med min gammel ambit. Appen var kass ibörjan när den kom men nu funkar den. Hört att deras support är kass som faan.. Haft garmin innan men var sämre precision på den. Men jämfört mellan alla dessa dataklockor så verkar det springa små troll i alla märken. Kanske många måndags exemplar..
MontyOnAcid sa:Suunto suget hårt. Har haft tre olika modeller.
Jag har en Sony Lur, funkar prima. Den får synca med strava och det funkar finemang. Använder inget sports-tracker vad jag vet om... Är inget rid freak sådär.. Vill bara logga aktivitet.. Kör app rätt å slättpirx sa:Snefan sa:Kör med suunto ambit3 peak.. Funkar klockrent.. Inget strul alls.. Gått över till suunto appen. Funkar bra att ladda upp efter alla aktiviteter.
Men jag vet att det strular för många. Därav mitt val att stanna kvar med min gammel ambit. Appen var kass ibörjan när den kom men nu funkar den. Hört att deras support är kass som faan.. Haft garmin innan men var sämre precision på den. Men jämfört mellan alla dessa dataklockor så verkar det springa små troll i alla märken. Kanske många måndags exemplar..
Ja, det beror ju på hur långt de har kommit med firmwaren, och vilken modell det är av klockan, och vilken mobil man har osv osv.
Snefan, låter du Suunto-appen synka upp datan till strava också? Använder du sports-tracker webben för att kolla på suunto-datan?
Vanliga 9 eller Baro?Har använt både spartan sport och Suunto 9 till cykling och triathlon tycker det har fungerat bra. Har inte erfarenhet av andra märken.
Googlade lite här nu och tydligen så mäter alla Suunto rätt fel men att man ska kunna få Strava till att hantera just den biten.Har använt vanliga 9:an, registrerar höjdmeter tror jag. Syns antal höjdmeter i strava men om dom stämmer vet jag ej.
Man borde kanske gå på en med barometer för just det? Man vill ju trots allt veta hur mycket man trampat uppför ?Jag kör med 9:an (bara 9), har Suuntos fäste till styret och pulsband vilket fungerar bra. Den mäter väldigt bra position på rundor men just höjdmätningen är rent bedrövlig... Har haft rundor där jag legat och varvat på samma bana och klockan visar att jag cyklat i konstant nedförsbacke. Ofta startar den sin mätning under havsnivå eller orimligt högt. Kan såklart vara fel på just min klocka men oavsett är det rätt irriterande.
Annars är det en riktigt bra klocka med grym batteritid ?
Det är väl kanske det som krävs ? även om GPS:en borde hantera höjden. En viss besvikelse infinner sig varje gång höjddatan presenteras ?Man borde kanske gå på en med barometer för just det? Man vill ju trots allt veta hur mycket man trampat uppför ?