Svenska MTB Youtubers

MikeMiz92

Ny medlem
Svenska MTB Youtubers
Har sökt men ej hittat någon liknande tråd. Vika svenska MTB Youtubers gillar ni? Känns som det inte laddats upp speciellt mycket på senaste..

Här är min lista:
Gravity Escapades
HFODT
Max Fredriksson
Alexander Kangas
Escapegravity

nadderf

Aktiv medlem
Svenska MTB Youtubers
Tänkte typ samma men en tråd över happyfolk hade vart kul, gissar att det finns endel cykelrelaterade instagramkonton att följa, youtube kanske inte är lika vanligt

MikeMiz92

Ny medlem
Svenska MTB Youtubers
Kristoffer Lybeck har varit ganska produktiv under Corona.
Senaste uploaden var ju 2 månader sen, precis som alla andra! Är alla verkligen så upptagna med att cykla att dom inte hinner filma? :unsure:

Tänkte typ samma men en tråd över happyfolk hade vart kul, gissar att det finns endel cykelrelaterade instagramkonton att följa, youtube kanske inte är lika vanligt
Man får ju gärna dela sitt YT-konto här också!

Jimel

Aktiv medlem
Svenska MTB Youtubers
Vill inte kalla mig youtuber men har en kanal där jag lägger upp min cykling, har varit lite stiltje då det inte varit några tävlingar men igår fick jag hem nya GoPro 9 och nästa helg är det ESS Isaberg så nu kommer det nog dyka upp innehåll.
In och följ 😉 länk i signatur.

Daaanyy

Aktiv medlem
Svenska MTB Youtubers
Har varit väldig passiv ett tag både vad gäller Instagram och Youtube men kommer börja fixa och dona lite mer nu framöver. Nya Hero 9an är inköpt och motivationen finns där!

MikeMiz92

Ny medlem
Svenska MTB Youtubers
Härligt! Kul att fler delar med sig!

Har en YouTube kanal men filmar annat än just MTB, men har gått i tankarna om att försöka filma lite cinematisk trail/enduro videos. Hade det varit av intresse?

Maakus

Aktiv medlem
Svenska MTB Youtubers
Härligt! Kul att fler delar med sig!

Har en YouTube kanal men filmar annat än just MTB, men har gått i tankarna om att försöka filma lite cinematisk trail/enduro videos. Hade det varit av intresse?
Tipset brukar ju vara, "Var dig själv" när det kommer till Youtube och annat.
Vill du göra en cinematisk trail video. Ut och gör det :)

kaj a

Aktiv medlem
Svenska MTB Youtubers
Tjena!
Tips om kvinnliga cyklister på Youtube? Inte nödvändigtvis mtb?

Jag vill ha några bra exempel att visa dottern som verkar tycka att det är tråkigt att cykla bara för att storebrorsan tycker det är kul...
//kaj

SocialGimp

Aktiv medlem
Svenska MTB Youtubers
Tjena!
Tips om kvinnliga cyklister på Youtube? Inte nödvändigtvis mtb?

Jag vill ha några bra exempel att visa dottern som verkar tycka att det är tråkigt att cykla bara för att storebrorsan tycker det är kul...
//kaj
Finns en annan tråd här ngnstans med massvis av tips på coola kvinnliga MTB-förebilder.

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer