Dingovalle
Aktiv medlem
Sveriges bästa cykelstigar
Har någon läst och kan recensera denna bok:
www.calazo.se
Jag letar efter tips på längre turer. Gillar stigar med mycket naturupplevelse. Jag letar mellan typ Falun och Linköping, möjligen runt Klövsjö/Vemdalen. Jag har inget emot att cykla snabbt, tekniskt och intensivt - men nu söker jag tips på utflykter med trangia i 3 - 6 timmar i närheten av hotell/vandrarhem. Som alternativ till vandring och paddling - det vore kul helgäventyr i dessa dagar.
Sveriges bästa stigcykling – del 1
Sveriges roligaste cykelstigar!Författaren Aron Gooch har under flera års tid cyklat tusentals kilometer tillsammans med lokala experter i sin jakt på den perfekta cykelstigen. Resultatet presenteras i två omfattande böcker, en för södra delen av Sverige och en för norra delen.Här får du...
Jag letar efter tips på längre turer. Gillar stigar med mycket naturupplevelse. Jag letar mellan typ Falun och Linköping, möjligen runt Klövsjö/Vemdalen. Jag har inget emot att cykla snabbt, tekniskt och intensivt - men nu söker jag tips på utflykter med trangia i 3 - 6 timmar i närheten av hotell/vandrarhem. Som alternativ till vandring och paddling - det vore kul helgäventyr i dessa dagar.