Sverigetempot 2021

Sverigetempot 2021
Jannetuba sa:
GoranS sa:
Undrar om jag någon gång kan lyckas kvalificera mig till idiotkategorin.

Gör som jag, kom hem lite packad från en fest och anmäl dig.
Är inte direkt någon festprisse och packning har aldrig intresserat mig. Det finns något tilltalande i konceptet men jag tror att det skulle bli för mkt för mitt pannben. Hursomhelst är 2020 för tidigt för en försiktig typ som jag. Dessutom lovar ju startfältet att detta kommer att bli ett internetcyklingsevenemang man inte vill missa.

Sverigetempot 2021
GoranS sa:
Jannetuba sa:
GoranS sa:

Är inte direkt någon festprisse och packning har aldrig intresserat mig. Det finns något tilltalande i konceptet men jag tror att det skulle bli för mkt för mitt pannben. Hursomhelst är 2020 för tidigt för en försiktig typ som jag. Dessutom lovar ju startfältet att detta kommer att bli ett internetcyklingsevenemang man inte vill missa.
Precis! Även om jag skulle vilja cykla loppet så är jag upptagen då, med att följa loppet på internet. Oavsett vad folk som faktiskt har/ska cykla säger så är jag helt övertygad om att jag gör rätt val.

Sverigetempot 2021
Raggamuffin sa:
Jannetuba sa:
Raggamuffin sa:
Jannetuba sa:
GoranS sa:

Valde mellan detta och en DeRosa.

Känns det bra?

Än så länge, men är packad igen.

Haha! I veckan kommer jag igen. Vilka lopp kan man anmäla sig till då?

Sverigetempot 2021
Jannetuba sa:
Raggamuffin sa:
Jannetuba sa:
Raggamuffin sa:
Jannetuba sa:
GoranS sa:

Känns det bra?

Jag kan slänga upp anmälningssidan för nästa års randoserie i Bollnäs, enkom för din skull. Säg bara till.

Sverigetempot 2021
Peth sa:
Jannetuba sa:
Raggamuffin sa:
Jannetuba sa:
Raggamuffin sa:
Jannetuba sa:
GoranS sa:

Känns det bra?

Jag kan slänga upp anmälningssidan för nästa års randoserie i Bollnäs, enkom för din skull. Säg bara till.
Tar du med 560-milaren via Archangelsk? ;-)

Sverigetempot 2021
WSMC sa:
Vem kniper den sista platsen??
Du får ändra verbformen till imperfekt för nu står det att det är noll platser kvar.

Å andra sidan hintade väl Petert (med brasklapp för att min hjärna spelar mig spratt) om att han tyckte det skulle vara tråkigt om de skulle behöva tacka nej till människor som vill köra. Så det kanske inte är helt kört ännu?!

Hur som helst tycker jag det är jättekul att de lyckats få en sån tillströmning av deltagare. Kan dessutom bli riktigt fin reklam för långcykling i Sverige när det är en del utländska bidrag till startfältet.

Sverigetempot 2021
GoranS sa:
WSMC sa:
Vem kniper den sista platsen??
Du får ändra verbformen till imperfekt för nu står det att det är noll platser kvar.

Å andra sidan hintade väl Petert (med brasklapp för att min hjärna spelar mig spratt) om att han tyckte det skulle vara tråkigt om de skulle behöva tacka nej till människor som vill köra. Så det kanske inte är helt kört ännu?!

Hur som helst tycker jag det är jättekul att de lyckats få en sån tillströmning av deltagare. Kan dessutom bli riktigt fin reklam för långcykling i Sverige när det är en del utländska bidrag till startfältet.

Det kommer att finnas platser när anmälan öppnar i januari. Ännu något oklart exakt hur många.

En Katja knep sista föranmälan platsen.

Sverigetempot 2021
Kul med så stort intresse att alla föranmälda startplatser redan är uppbokade!
Med fler platser i januari, kanske de står 300 ystra dieselcyklister på startlinjen under ett par magiska sommardagar 2020?

Sverigetempot 2021
Hm, detta kan bli "intressant" ...

Capture.PNG

Sverigetempot 2021
Fortfarande 31 personer som är inkognito. En hel del av dessa är utländska men även en del svenska flaggor finns.

En notering:
Om jag inte är helt blind så står det inte på anmälningssidan att det kommer att släppas fler platser när anmälan öppnar i januari. Kanske skulle vara värt att lägga till en mening om detta så att potentiella deltagare inte ger upp hoppet om att få köra och bokar in sig på något annat? Lite relaterat, hur är det med väntelistan som nu nämns på anmälningsknappen, kommer den att vara aktuell innan januari? Om inte så skulle det snarast kännas mer logiskt om knappen säger "Anmälan" och när man trycker på den så får man upp information om när anmälan (åter) öppnar. Och om en väntelista skulle vara aktuell innan januari så skulle kanske en antydan om ungefär när den är på plats vara på sin plats!?

Senast ändrad:
Sverigetempot 2021
Noterar anmälda från Europa, Nordamerika, Sydamerika, Asien och Oceanien. Saknas bara någon med flagga från ett afrikanskt land. Läge för en reklamkampanj i Sydafrika? Eller kanske Eritrea eller Etiopien som ju haft några proffs på senare tid?

Sverigetempot 2021
GoranS sa:
Noterar anmälda från Europa, Nordamerika, Sydamerika, Asien och Oceanien. Saknas bara någon med flagga från ett afrikanskt land. Läge för en reklamkampanj i Sydafrika? Eller kanske Eritrea eller Etiopien som ju haft några proffs på senare tid?

Vi har haft ett fåtal besökare från Sydafrika nu de senaste dagarna. Känns som att det skulle vara värt med en liten riktad kampanj. Om vi skulle få deltagare till start från Afrika och Sydamerika skulle vi haft deltagare från alla kontinenterna.

De 200 platserna gick åt snabbare än förväntat. Innan vi kan kommunicera hur resten av proceduren kommer att fungera måste vi bestämma oss för hur den ska fungera. Bra synpunkter ovan.

http://sverigetempot.se står det om anmälan i januari och platser. Rimligt att länka tydligare dit från https://rider.sverigetempot.se/rides/loss-2020 .

Sverigetempot 2021
jonas-ni sa:
GoranS sa:

Vi har haft ett fåtal besökare från Sydafrika nu de senaste dagarna. Känns som att det skulle vara värt med en liten riktad kampanj. Om vi skulle få deltagare till start från Afrika och Sydamerika skulle vi haft deltagare från alla kontinenterna.
Sydamerika verkar ju redan fixat eller ...?
Capture.PNG

Sen är ju förvisso Antarktis en kontinent men det finns ju ingen bofast befolkning så den är ju körd.

Tillbaka
Topp