Sverigetempot 2021
Fjärdebrunn sa:Har anmält och betalat men står inte på listan!?
Ber om ursäkt. Fixat nu, som vid all manuell hantering finns det utrymme för den mänskliga faktorn att ställa till det.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fjärdebrunn sa:Har anmält och betalat men står inte på listan!?
Fjärdebrunn sa:Topp!
Återstår att bygga cykel och komma i form då..
JLarsson sa:Kärt barn har många namn... Randonneur Stockholm, Randonneur Stickholm, Stockholm Randonneurs
JLarsson sa:Kärt barn har många namn... Randonneur Stockholm, Randonneur Stickholm, Stockholm Randonneurs
Raggamuffin sa:Fjärdebrunn sa:Topp!
Återstår att bygga cykel och komma i form då..
En ny cykel är rimligtvis det viktigaste, stora frågan är vilken.
Hm, nu skrev du i tråden. Innebär det att du anmält dig?bigmollo sa:Det är bara idioter som kör det här loppet.
GoranS sa:Hm, nu skrev du i tråden. Innebär det att du anmält dig?bigmollo sa:Det är bara idioter som kör det här loppet.
GoranS sa:Hm, nu skrev du i tråden. Innebär det att du anmält dig?bigmollo sa:Det är bara idioter som kör det här loppet.
Får du med dig brorsan också?bigmollo sa:Fan också.
Här gäller det att vässa F5-knappen märker jag.jonas-ni sa:GoranS sa:Hm, nu skrev du i tråden. Innebär det att du anmält dig?bigmollo sa:Det är bara idioter som kör det här loppet.
https://rider.sverigetempot.se/rides/loss-2020/riders/
GoranS sa:Får du med dig brorsan också?bigmollo sa:Fan också.
bigmollo sa:Det är bara idioter som kör det här loppet.
GoranS sa:Undrar om jag någon gång kan lyckas kvalificera mig till idiotkategorin.
Jannetuba sa:GoranS sa:Undrar om jag någon gång kan lyckas kvalificera mig till idiotkategorin.
Gör som jag, kom hem lite packad från en fest och anmäl dig.
Raggamuffin sa:Jannetuba sa:GoranS sa:Undrar om jag någon gång kan lyckas kvalificera mig till idiotkategorin.
Valde mellan detta och en DeRosa.
Är inte direkt någon festprisse och packning har aldrig intresserat mig. Det finns något tilltalande i konceptet men jag tror att det skulle bli för mkt för mitt pannben. Hursomhelst är 2020 för tidigt för en försiktig typ som jag. Dessutom lovar ju startfältet att detta kommer att bli ett internetcyklingsevenemang man inte vill missa.Jannetuba sa:GoranS sa:Undrar om jag någon gång kan lyckas kvalificera mig till idiotkategorin.
Precis! Även om jag skulle vilja cykla loppet så är jag upptagen då, med att följa loppet på internet. Oavsett vad folk som faktiskt har/ska cykla säger så är jag helt övertygad om att jag gör rätt val.GoranS sa:Är inte direkt någon festprisse och packning har aldrig intresserat mig. Det finns något tilltalande i konceptet men jag tror att det skulle bli för mkt för mitt pannben. Hursomhelst är 2020 för tidigt för en försiktig typ som jag. Dessutom lovar ju startfältet att detta kommer att bli ett internetcyklingsevenemang man inte vill missa.Jannetuba sa:GoranS sa:Undrar om jag någon gång kan lyckas kvalificera mig till idiotkategorin.
GoranS sa:Dessutom lovar ju startfältet att detta kommer att bli ett internetcyklingsevenemang man inte vill missa.
Jannetuba sa:Raggamuffin sa:Jannetuba sa:GoranS sa:Undrar om jag någon gång kan lyckas kvalificera mig till idiotkategorin.
Känns det bra?
Raggamuffin sa:Jannetuba sa:Raggamuffin sa:Jannetuba sa:GoranS sa:Undrar om jag någon gång kan lyckas kvalificera mig till idiotkategorin.
Känns det bra?
Än så länge, men är packad igen.
Jannetuba sa:Raggamuffin sa:Jannetuba sa:Raggamuffin sa:Jannetuba sa:GoranS sa:Undrar om jag någon gång kan lyckas kvalificera mig till idiotkategorin.
Känns det bra?
Haha! I veckan kommer jag igen. Vilka lopp kan man anmäla sig till då?
Tar du med 560-milaren via Archangelsk? ;-)Peth sa:Jannetuba sa:Raggamuffin sa:Jannetuba sa:Raggamuffin sa:Jannetuba sa:GoranS sa:Undrar om jag någon gång kan lyckas kvalificera mig till idiotkategorin.
Känns det bra?
Haha! I veckan kommer jag igen. Vilka lopp kan man anmäla sig till då?
Jag kan slänga upp anmälningssidan för nästa års randoserie i Bollnäs, enkom för din skull. Säg bara till.
Du får ändra verbformen till imperfekt för nu står det att det är noll platser kvar.WSMC sa:Vem kniper den sista platsen??
GoranS sa:Du får ändra verbformen till imperfekt för nu står det att det är noll platser kvar.WSMC sa:Vem kniper den sista platsen??
Å andra sidan hintade väl Petert (med brasklapp för att min hjärna spelar mig spratt) om att han tyckte det skulle vara tråkigt om de skulle behöva tacka nej till människor som vill köra. Så det kanske inte är helt kört ännu?!
Hur som helst tycker jag det är jättekul att de lyckats få en sån tillströmning av deltagare. Kan dessutom bli riktigt fin reklam för långcykling i Sverige när det är en del utländska bidrag till startfältet.
GoranS sa:Hm, detta kan bli "intressant" ...
NLC sa:Liten stämningsbild från tidigare idag
Är du i form för sån fart redan nu så skulle jag säga att en sub-100-målsättning är onödigt försiktigt. Känns mer tempo för sub 1 (dygn).NLC sa:Och en liten video om hur man kan komma dit
kitzblitz sa:Hoppsan :-)
GoranS sa:Noterar anmälda från Europa, Nordamerika, Sydamerika, Asien och Oceanien. Saknas bara någon med flagga från ett afrikanskt land. Läge för en reklamkampanj i Sydafrika? Eller kanske Eritrea eller Etiopien som ju haft några proffs på senare tid?
Sydamerika verkar ju redan fixat eller ...?jonas-ni sa:GoranS sa:Noterar anmälda från Europa, Nordamerika, Sydamerika, Asien och Oceanien. Saknas bara någon med flagga från ett afrikanskt land. Läge för en reklamkampanj i Sydafrika? Eller kanske Eritrea eller Etiopien som ju haft några proffs på senare tid?
Vi har haft ett fåtal besökare från Sydafrika nu de senaste dagarna. Känns som att det skulle vara värt med en liten riktad kampanj. Om vi skulle få deltagare till start från Afrika och Sydamerika skulle vi haft deltagare från alla kontinenterna.