Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Famous last words! ?Vilda spekulationer, team smala däck sitter och surar i sin ringhörna.
Team breda däck packar ur extraslangarna..
Får man skit på ramen så är det bara att kasta.Från https://rider.sverigetempot.se/rides/sverigetempot-2024/latest T56 rapporterar:
För info: 30mm är inte tillräckligt för att de ska va skoj på dödsgruset och bilden på Happy är från den bästa sektionen. Vi svor som fan! Och det regnade. Cyklarna blir aldrig rena igen.
Från https://rider.sverigetempot.se/rides/sverigetempot-2024/latest T56 rapporterar:
För info: 30mm är inte tillräckligt för att de ska va skoj på dödsgruset och bilden på Happy är från den bästa sektionen. Vi svor som fan! Och det regnade. Cyklarna blir aldrig rena igen.
Alltså guld! Denna kan komma till nytta om en vecka på äventyr i Norge! ?Apropå IT: Jag gjorde en enkel webb-app för några veckor sen, som kanske kan vara till nytta under turen. Provar den själv i alla fall. Visar matställen, badplatser, toaletter, gratis-stugor mm på karta. Inte luft- och vattenskåp än dessvärre, men kanske kommer.
Lycka till på Bright Midnight!Denna kan komma till nytta om en vecka på äventyr i Norge.
Den öppnar kl 19 för vila. Stämpling utförs och mat serveras först från kl 23 (den tidpunkt som tidigare aviserats som öppning).Är det sant att kontrollen i Östersund öppnar 19? Isf 23
Frågar åt en kompis.
W38 | Jonatan | Edlund | Vintrosa | typ.nu | i dag 05:48 | Häggesta | 913,6 |
Totalsnitt?rullsnitt
Givetvis. Grus i ögonen på morgonen. Tack.Totalsnitt?
Sista gruppen har rullat iväg.
Godspeed!
Övernatta och njut av frukostbuffén på hotellet!Regn och hagel i Storuman. Hög nivå på misärmätaren.
Visa bilaga 710206
Det passeras ett bageri, Brød & Co, i Laholm på vägen. Vi bjuder på kaffe till alla cyklister som köper fixa / mat.Jag har gjort en sammanställning av matbutiker och bensinmackar som jag har hittat längst med rutten. Öppettiderna är anpassade efter en start på lördagen och således har jag skrivit in öppettiderna för söndagen för allt mellan Moskosel och Hammerdal.
Hoppas den kommer till nytta för någon.
På 40 dygn så kunde man ju fylla jorden upp till Ararats topp. Så bara något dygn kan nog ge rejäla pölar.
Det låter lockande, men eftersom jag kör skåpbil med dropbags finns det nog en viss risk att två-tre cyklister blir småsura när de anländer i Östersund och upptäcker att deras saker befinner sig nästan 30 mil norrut. ?Övernatta och njut av frukostbuffén på hotellet!
Äh, 30 mil gånger två extra är väl inget för långcyklare. De kan ju t.o.m. få göra dig sällskap vid frukostbuffén.Det låter lockande, men eftersom jag kör skåpbil med dropbags finns det nog en viss risk att två-tre cyklister blir småsura när de anländer i Östersund och upptäcker att deras saker befinner sig nästan 30 mil norrut. ?
Det har du rätt i. Ännu mer cykling för pengarna.Äh, 30 mil gånger två extra är väl inget för långcyklare. De kan ju t.o.m. få göra dig sällskap vid frukostbuffén.
Usch ja, fick de på vägen till Storuman, gjorde men gick över rätt fort som tur varRegn och hagel i Storuman. Hög nivå på misärmätaren.
Visa bilaga 710206
Sjukt bra foto, fångar stämningen perfekt juh!