Sverigetempot 2024

Sverigetempot 2024
Fin-fika i Svenstavik

Bilagor

• IMG_20240708_112400.jpg
    IMG_20240708_112400.jpg
    1.1 MB · Besök: 176
Sverigetempot 2024
Fin-fika i Svenstavik
Dra mig baklänges det var minsann finfika!

Är bilden tagen nu på morgonen ? För då skulle jag verkligen vilja påstå att livet är på topp när man sitter sådär fint och fikar en måndagsmorgon med vad jag antar en fantastisk känsla i kroppen efter tidigare mil.

En bild säger mer än 1 miljon ord.

Sverigetempot 2024
Dra mig baklänges det var minsann finfika!

Är bilden tagen nu på morgonen ? För då skulle jag verkligen vilja påstå att livet är på topp när man sitter sådär fint och fikar en måndagsmorgon med vad jag antar en fantastisk känsla i kroppen efter tidigare mil.

En bild säger mer än 1 miljon ord.
Ja, solen skiner, motvinden fläktar behagligt, brevetkortet och kläderna är åter torra (utom ett par nytvättade ullstrumpor som hänger på tork bak på cykeln). Nu ska vi bara uppför ett berg som ruttkonstruktören behagat lägga mitt i banan.

Sverigetempot 2024
Jag har en numera helt okej rygg, sån jävla win!

Men..

Dynamolampan har dött av allt regn, även baklyset. Hoppas jag kan få liv i den senare, nu känns det hopplöst.
Framväxelfästet har pajat och jag är nu utan framväxel.
Jag har fått byta batteri i bägge reglagen och pulsbandet.
Igaron vill inte ladda min powerbank, lyckligtvis kan Jag ladda direkt från den.

Sverigetempot 2024

Men..

Dynamolampan har dött av allt regn, även baklyset. Hoppas jag kan få liv i den senare, nu känns det hopplöst.
Igaron vill inte ladda min powerbank, lyckligtvis kan Jag ladda direkt från den.
Det är väl inga problem för en cykelmekaniker! You've got this.

Sverigetempot 2024

Men..

Viktigast att kroppen är ok, resten är bara bonus som det funkar

Sverigetempot 2024
Placeringen på vägen i bild 1 och 3 får mig att fundera på om de är tagna stillaståendes. I så fall svårt att bedöma dynamofunktionen.
Ja precis, passade på att fota medan jag justerade kläder och mängden koffein i systemet..
Dynamolampan har jag inte fått igång. Tur det är krav på dubbla lampor, tyvärr så är min andra mer pannlampa vid punka fix, än något som HåkanC kommer posta i lamptråden
1000024909.jpg

Tillbaka
Topp