Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vägen mellan Vemdalen och Sveg var inte alls dålig. Till och med min italienska skåpbil klarade den utan problem.
Efter ett onödigt långt stopp i Östersund så sticker jag mot nästa nu.
Dusch och fräscha kläder gör mycket.
Nils och Ricard kan inte ha stannat länge i Östersund. Ska bli intressant att se vad planen är nu.
Dra mig baklänges det var minsann finfika!Fin-fika i Svenstavik
Ja, solen skiner, motvinden fläktar behagligt, brevetkortet och kläderna är åter torra (utom ett par nytvättade ullstrumpor som hänger på tork bak på cykeln). Nu ska vi bara uppför ett berg som ruttkonstruktören behagat lägga mitt i banan.Dra mig baklänges det var minsann finfika!
Är bilden tagen nu på morgonen ? För då skulle jag verkligen vilja påstå att livet är på topp när man sitter sådär fint och fikar en måndagsmorgon med vad jag antar en fantastisk känsla i kroppen efter tidigare mil.
En bild säger mer än 1 miljon ord.
Om inte folk skingras frivilligt låter det som att du inte jobbat upp den rätta randodoften ännu. Det blir säkert bättre när du kommer söderut och den fulla paletten av dofter framträder i all sin härlighet.Fullt med folk på sibylla i Sveg, och ingen vip-kö för randonneurer ?
Komma först i mål? ?Nils och Ricard kan inte ha stannat länge i Östersund. Ska bli intressant att se vad planen är nu.
Det är alltid en bra plan!Komma först i mål? ?
Tuff åsså om man startar 2 dygn efter....Det är alltid en bra plan!
S04 | Ricard | Sörman | Hässelby | i dag 11:29 | Sveg (SVEG) | 1135,7 |
S13 | Nils | Calmsund | Staffanstorp | Milslukaren | i dag 11:29 | Sveg (SVEG) |
Nä...Tuff åsså om man startar 2 dygn efter....
Precis, ligger ju bara 40 mil efter.
Det är väl inga problem för en cykelmekaniker! You've got this.Jag har en numera helt okej rygg, sån jävla win!
Men..
Dynamolampan har dött av allt regn, även baklyset. Hoppas jag kan få liv i den senare, nu känns det hopplöst.
Framväxelfästet har pajat och jag är nu utan framväxel.
Jag har fått byta batteri i bägge reglagen och pulsbandet.
Igaron vill inte ladda min powerbank, lyckligtvis kan Jag ladda direkt från den.
Du tänker på när de första Cro Magnon-cyklisterna körde Sverigetempot?Tackar vet jag den gamla goda tiden, då det gick att cykla utan batterier.
Du blandar ihop det med ÖtzinDu tänker på när de första Cro Magnon-cyklisterna körde Sverigetempot?
Nä. Möjligen av regn på glasögon, linser (och allt annat i loppet) ...Säker på att du inte bara fått dubbelseende av allt cyklande?
Viktigast att kroppen är ok, resten är bara bonus som det funkarJag har en numera helt okej rygg, sån jävla win!
Men..
Dynamolampan har dött av allt regn, även baklyset. Hoppas jag kan få liv i den senare, nu känns det hopplöst.
Framväxelfästet har pajat och jag är nu utan framväxel.
Jag har fått byta batteri i bägge reglagen och pulsbandet.
Igaron vill inte ladda min powerbank, lyckligtvis kan Jag ladda direkt från den.
Exakt!Jora, men jag tror på Nisse och @MrSthlm säger att Sörman är grym så kör dom ihop så går det nog undan.
Hoppas ryggen funkar bättre och dynamon.
Placeringen på vägen i bild 1 och 3 får mig att fundera på om de är tagna stillaståendes. I så fall svårt att bedöma dynamofunktionen.Hoppas ryggen funkar bättre och dynamon.
Ja precis, passade på att fota medan jag justerade kläder och mängden koffein i systemet..Placeringen på vägen i bild 1 och 3 får mig att fundera på om de är tagna stillaståendes. I så fall svårt att bedöma dynamofunktionen.
Yess, ryggen har fattat vad som gäller!Hoppas ryggen funkar bättre och dynamon.