Helkama raisu
Aktiv medlem
Sverigetempot 2024
Var det när man gick över från trä till gummidäck du tycker det började urarta?Tackar vet jag den gamla goda tiden, då det gick att cykla utan batterier.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Var det när man gick över från trä till gummidäck du tycker det började urarta?Tackar vet jag den gamla goda tiden, då det gick att cykla utan batterier.
Börjar snart kvalificera dig för randoblickstråden tror jag!Ja precis, passade på att fota medan jag justerade kläder och mängden koffein i systemet..
Dynamolampan har jag inte fått igång. Tur det är krav på dubbla lampor, tyvärr så är min andra mer pannlampa vid punka fix, än något som HåkanC kommer posta i lamptråden
Visa bilaga 710749
Är det TdF som inspirerats av ST eller vice versa (vad gäller grus)?Men förstår nu varför vi fick köra så mycketgrus
vägarbeten i början innan Slagsnäs. Det var ju för att öva inför dödspartiet i Vansbro Visa bilaga 710751
Åhhh vilken lycka :) Bra där Mange
Ja den kommer jag ihåg, man blev lite fundersam. Många(?) framför oss som missade den 2021 och rullade rakt fram ?Skum väg in till Vansbro... Grus, stig och en smal bit av en järnvägsbro.
Det är något magiskt drygt med den där sträckan, kommer ihåg den än från förra gången.Blä, kanske de 6 jobbigaste milen hittills mellan Vansbro och Fredriksberg. Laddar med pizza på jägaren. Bytte bibs till i dag, lite bättre i rumpan ?
Wow, runda! De ska alltså tillbaka till Riksgränsen. ?Varför ser ni inte särskilt trötta ut? Är det en lätt runda det där ST?
Är det TdF som inspirerats av ST eller vice versa (vad gäller grus)?
Nej, den där @bigmollo har nog lurat ner både en och två intet ont anande själar i randoträsket med sina muntra RR:ar och glättiga reklamfilmer.vilket otroligt jävla rövslit det är att cykla från Riksgränsen till Smygehuk. Inte alls som på film (BigMollo 2021). // T56Visa bilaga 710813
Vi tänkte att det var ett perfekt ställe att ha en hemlig kontroll på.Ja den kommer jag ihåg, man blev lite fundersam. Många(?) framför oss som missade den 2021 och rullade rakt fram ?
Vi tänkte att det var ett perfekt ställe att ha en hemlig kontroll på.
du menar klockan tio?Har inte sett att det skrivits något om det, men efter förfrågan utmed vägarna har mat- och sovmöjligheterna i Sjötofta utökats och de håller nu öppet fram till kl. 10:00 11/7.
Alltså torsdag klockan 10 för de som har långcyklingshjärna och inte klarar av att hantera siffror.
Såklart. Så dumt av mig. Uppdaterar till bokstäver så att alla förstår.du menar klockan tio?
Bra där, visa baggarna vart lådcykeln ska ståGlasspaus i Venjan. Fick lite feeling när vi åkte längs Vasaloppet-sträckan, och körde ikapp ett gäng norrmän :-)
Jag minns det som en suspekt avstickare in i skogen precis innan man var framme i Vansbro och det kändes klart enklare att bara hålla sig på den stora vägen i någon minut till så var man framme. Jag har iofs inte koll på om det är något annat problem med den infarten, vi följde ju spåret (så klart ?).En bra idé förvisso men en sådan komplicerad (men förmodligen rolig) åtgärd är mer kostnadseffektiv om det finns ett starkt incitament för fuskbenägna att etc etc.
Men vad berodde felkörningarna på här?
Vansbro - Fredriksberg var fantastiskt.
Så väldigt bra anordnat av @Petert att låta oss cykla i regn och kyla första biten, sen när detta parti ska köras så är det gassande sol och vindstilla. #kokt
Jag minns det som en suspekt avstickare in i skogen precis innan man var framme i Vansbro och det kändes klart enklare att bara hålla sig på den stora vägen i någon minut till så var man framme. Jag har iofs inte koll på om det är något annat problem med den infarten, vi följde ju spåret (så klart ?).
Att vi hoppades på en hemlig kontroll var nog mest för att vi tyckte att det hade varit trevligt om någon stod och bjöd på kaffe där.
2.5 ?”Några ggr”. Respekt! :)
Kämpa på hej å hå kompis!Har fått några riktigt sköna deja vu känslor, tror jag är trött..
Nej, den där @bigmollo har nog lurat ner både en och två intet ont anande själar i randoträsket med sina muntra RR:ar och glättiga reklamfilmer.
Har inte sett att det skrivits något om det, men efter förfrågan utmed vägarna har mat- och sovmöjligheterna i Sjötofta utökats och de håller nu öppet fram till kl. 10:00 11/7.
Alltså torsdag klockan tio för de som har långcyklingshjärna och inte klarar av att hantera siffror.