Sverigetempot 2024

Sverigetempot 2024
Hyltebruk nu för frukost, 2 killar från Nederländerna är här också, en killen hade precis betalat för Loss och flygbiljetter när hans reservplats till tcr gick igenom, han var lite orolig för återhämtning
1720682675803.png

Sverigetempot 2024
Jaha, vad säger happy om detta? Cykeln trillade i skyfallet i Ulricehamn, jag satt inne och åt. Är detta bara en lackskada? Kan man knacka med swish när man inte har mynt? ?

Jag cyklade alltså mest troligt med detta detta från Ulricehamn till Smygehuk ? tur att det höll. Men detta bör väl vara lätt att laga... Jag hittade det när jag tog bort väskorna.

20240711_173301.JPG

20240711_173358.JPG

Sverigetempot 2024
Siktade en möjlig deltagare i Södra Sandby i skyfallet i eftermiddags. Han stannade vid cykelaffären i centrum. Själv var jag på väg hem till Eslöv, hälsade tyvärr inte, skyller på regnet.
Har spanat efter cyklister här i Eslöv idag men inte sett några än, men jag ska hålla koll imorgon.

Sverigetempot 2024
Jaha, vad säger happy om detta? Cykeln trillade i skyfallet i Ulricehamn, jag satt inne och åt. Är detta bara en lackskada? Kan man knacka med swish när man inte har mynt? ?

Jag cyklade alltså mest troligt med detta detta från Ulricehamn till Smygehuk ? tur att det höll. Men detta bör väl vara lätt att laga... Jag hittade det när jag tog bort väskorna.

Visa bilaga 711274

Visa bilaga 711275
Det där måste du laga. Det kommer inte räcka med att sitta på en betong-sugga nån timme utan det måste lagas på riktigt.

Sverigetempot 2024

Visa bilaga 711274

Visa bilaga 711275
Skicka till Hellöre?

Sverigetempot 2024

Visa bilaga 711274

Visa bilaga 711275
Cykla omedelbart till Insjön, utan att passera gå.

Tillbaka
Topp