Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
GoranS sa:Presentationen av data kring trippen lämnar en del att önska.
Eveningstar sa:Jag skulle kunna offra mig att köra bredvid och livesända med mobilen samtidigt som jag mumsar delicatobollar och pizza. :P
Tanken är kanske att sticka ut ögonen när han somnar på hojen. Att cykla blind skulle ju onekligen öka på misärfaktorn...DT sa:Sicket pajas-styre, fattar inte varför det ska vara nödvändigt.
Det är ju inte jättelångt han ska cykla varje dag, den stora grejen här är ju att han ska göra det utan tillförd energi.
Ner i bocken med dig!
ohellstrom sa:GoranS sa:Presentationen av data kring trippen lämnar en del att önska.
Hade insamlingen gått lite bättre borde de hyrt in dig till att stå för liverapporteringen.
Å andra sidan är det ganska svårt att hålla låda när en ensam man cyklar i princip så långsamt han kan.
Kanske Lasse Granquist med GoranS som bisittare?
Simon (heter han väl som kör?) snackade om att han hade 110bpm som tak i något klipp på fejjan igår.JLarsson sa:Jag är övertygad om att han klarar det. Dock gäller det att köra som Steve Abraham, han låg på max 90 slag eller?
GoranS sa:Noterar f.ö. att han kör med 23-mm-däck.
Strutsen sa:GoranS sa:Noterar f.ö. att han kör med 23-mm-däck.
23mm är helt perfekt, 25mm och över det är överkurs på en racer.
Tror Simon fuskar, han åker nog husvagn dom första timmarna på morgonen :)
GoranS sa:Ytterligare en sak som visar att detta inte handlar om att cyklingen skulle vara den primära utmaningen är att han bara cyklat 80 mil under året innan han påbörjade denna resa.
På vilket sätt skulle 23mm vara helt perfekt?Strutsen sa:GoranS sa:Noterar f.ö. att han kör med 23-mm-däck.
23mm är helt perfekt, 25mm och över det är överkurs på en racer.
GoranS sa:Var får du uppgiften om att det skulle vara fyra dagar ifrån?