Till sign. slhap - och alla andra: Den Cube som är aktuell för mig är CUBE LTD CC av årets modell 2006.
Den såg jag för en tid sedan på både Blocket.se och är på Happy köp och sälj. När jag först såg den inträdde kärlek vid första ögonkastet, omedelbart. Jag såg direkt att geometrin var perfekt för mig och att även storleken var den rätta, 16". Efter att ha kikat på den och drömt om den en liten tid hörde jag av mig till säljaren och den var då kvar till salu! Den var använd väldigt litet och uppgavs vara i perfekt skick. Jag bestämde mig och efter mailväxling, mycket trevlig sådan om Bussgods, emballering, betalning m.m., bestämde vi oss för att göra affär. Jag slog alltså till, och numera är Cuben här hemma och förgyller mitt liv! Jag hämtade den vid Bussgods terminal i Farsta för några dagar sedan och cyklade den sedan hem efter att ha monterat ihop den. Den är i absolut nyskick, apsnugg (visst heter det så här på Happy om man vill vara "inne"!) och är en ren dröm att köra, dessutom. Geometrin är underbar och allt fungerar perfekt. Jättetrevlig säljare (tjej!) och fantastisk cykel helt i enlighet med ärlig beskrivning! Jag är verkligen väldigt nöjd och ser fram emot att pröva Cuben bland rötter och stenar - har ju kört den enbart på asfalt hittills! Wow! Stort tack till alla Er som svarat på mitt upprop och uttalat Er positivt om Cube! Alla svar från kunniga, trevliga och hjälpsamma Happy-personer stärkte ju mig i mitt beslut och gjorde att jag kände mig trygg i den här affären! Kanske ses vid bland rötterna så småningom! Ser Ni världens raraste lilla Cube med glad cyklist på ute i terrängen, är det troligen jag! Fniss! Tjingeling!