T-shirtsväder!!

T-shirtsväder!!
> rikard skrev:
>
> Delegera (säger jag och gömmer mig) =)

LOL

Jag hoppas att vi dödat murmeln för gott och att det blir något snyggt friåkar-motiv på den? :)

T-shirtsväder!!
Vaddå? Var det inte ett murmeldjur på förra tröjan? ;)

murmeldjur14-43.jpg

T-shirtsväder!!
jomper skrev:
-------------------------------------------------------
> Bruse, det var kul första gången du tjatade och
> kanske tionde. Inte hundrade.

Haru räknat? Ok ger mig då...
Men fråga då: blire bara t-shirt?

T-shirtsväder!!
Om man ska lyxa till det så gör Primalwear cykeltröjor på beställning (med nått ballt tryck, t.ex. en okynnescyklande murvelhjul :) ) men har för mig att man måste beställa minst 200 stycken.

T-shirtsväder!!
Jag kikade på Enduratröjor. De skulle hamna på typ 450-500:- per tröja. Sägs dock ha väldigt långa leveranstider och vara rätt bökiga att ha och göra med.

T-shirtsväder!!
Craft gör bra saker, och spons är OK tycker jag bara det är ett seriöst och gärna cykelrelaterat företag så Craft är helt klart godkänt.

Bosse

Senast redigerad av en moderator:
T-shirtsväder!!
...jobbar på ett litet script att donera till feffemannen... hmm.. få se nu...

IF Author = "Bruse" AND bodyText OR headerText contains "Murmeldjur, murvel, marmott, maskott" THEN delete;
ELSE Post

T-shirtsväder!!
Du kan även lägga till denna sql-sats:

SELECT * FROM happymtb WHERE Author = "Rippa" AND bodyText OR headerText LIKE ("spydig, kaxig, självgod. otrevlig") THEN drop;

T-shirtsväder!!
Suck. Här står man en stackars vilsen Happyit utan tröjja, och ni bara tjafsar om murmeldjur och nya designförslag. Slutar väl med en hel Happygarderob.... Jag fogar mig snällt i vad President Jomper än kommer fram med. Bara det blir nå´t.

Go for it Jomper!

T-shirtsväder!!
Fredrik Larsson skrev:
-------------------------------------------------------
> Bruse: hade du någon kontakt på Craft som jomper
> kan snacka med eller?

Näe, men vår sponsor till SiR har det via sitt tryckeri.
Så jag bara tänkte att den sponsorn kanske vill sponsra hela Happy med?
Bara en lössläppt tanke, om jomper vill, kan jag alltid kolla.

T-shirtsväder!!
Jag vill ha trycket klart först. På t-shirten vill jag inte ha något sponsortryck, däremot känns det mer OK på cykeltröjan kanske.

T-shirtsväder!!
För ordningens skull så ingen tror nåt annat. Självklart köper jag en tröja, även om den saknar xxx, jag råkar bara tycka att han är så cool, snygg å gullig.

Så vad jomper än beslutar som enväldig diktator, så är det ju det som gäller! Nåt annat har jag aldrig trott, även om det är lite lustigt hur en del kan lätt låtas sig provoceras för en sådan bagatell. Men det är väl deras problem.

Så jag är nyfiken på vad det bli, å nåra till.

T-shirtsväder!!
HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!! HAPPYTRÖJA!!

När kommer de? /Johan

T-shirtsväder!!
Ingen dubbelpost utan tänkte blåsa liv i denna tråd och sätta lite press jomper... ;)

På söndag är det den 1 maj och om jag inte mins fel så var det någon slags deadline?? :P

Tillbaka
Topp