Ta bort tråden

El Maco

Aktiv medlem
Ta bort tråden
Efter att ha lyssnat hela dagen på Botten Anna känner jag att det finns en stark koppling mellan Bass Hunter och vår bästa forumprofil.

*edit tog bort lite detaljer.

Senast ändrad:
Ta bort tråden
weldion sa:
Du är inte full i Italien hör jag!

Nej men för att vara lite seriös så pågick en diskussion i mont blanc tunneln om vem sixten är. Eftersom igen i vårt gäng har sett honom irl och alla cyklar i Stockholm. Vore kul att styra en ride med sixten.

Ta bort tråden
jag uppskattar iaf hans fantastiska noggrannhet även om jag inte alltid håller med honom. han är ett klart ämne för en ytterligare happyprofil.

Ta bort tråden
Jag har hängt på Happy i knappa veckan (som registrerad användare, några års sporadiskt lurkande exkluderat) och lusläst det mesta mellan ungens nattliga blöjbyten. Varför Sixten Fors inte har en officiell fanclub vid det här laget är ett mysterium i sig.

Ta bort tråden
förtajtcykelbyxa sa:
Jag har hängt på Happy i knappa veckan (som registrerad användare, några års sporadiskt lurkande exkluderat) och lusläst det mesta mellan ungens nattliga blöjbyten. Varför Sixten Fors inte har en officiell fanclub vid det här laget är ett mysterium i sig.

Nä.

Ta bort tråden
Jag tror att han är för snabb för att synas helt enkelt. Jag menar, om han är lika bra på Excel som på att cykla så måste det ju gå nåt så in i helvete fort!

PS. Jag gillar [edit: XXX] och hans inlägg, även när vi inte är överens. DS.

Senast ändrad:
Ta bort tråden
Jag verkar ha missat en del. Sixten Fors är en marginell happyit i mina ögon. Fattar inte vad ni menar med Excel. Jag har kanske missat de flesta trådar där hen skrivit?

Ta bort tråden
Ta bort tråden
Med i snitt tio inlägg per dag under de två åren han varit reggad så är han nog en av de mer aktiva på forumet under den perioden. Och det är ju inte så att inläggen bara är one-liners utan en försvarlig andel innehåller mer information. Sen är det ju, precis som för de flesta, så att det är vissa typer av trådar han producerar huvuddelen av sina inlägg i.

Ta bort tråden
geologen sa:
Raggamuffin sa:
geologen sa:
Jag verkar ha missat en del. Sixten Fors är en marginell happyit i mina ögon. Fattar inte vad ni menar med Excel. Jag har kanske missat de flesta trådar där hen skrivit?

Du får läsa alla köpa första mtb-trådar.

Ah, det kan förklara varför. Läser nästan aldrig nåt som verkar handla om MTB. Totalt ointresserad.

Du ska givetvis gå in i alla MTB-trådar och tala om att de är ointressanta. Det finns prejudikat... ;-)

Ta bort tråden
förtajtcykelbyxa sa:

Han har väl iofs en rätt stabil fanclub, kanske ingen officiell men alla som köpt en bra första cykel istället för en White etc och alla som köpt em snorbillig spark vilket är rätt många nuförtin.

/T

Ta bort tråden
Kungsholmen, 50+, 194 cm, 80 kg. Om det är så viktigt.

Det händer att jag cyklar hellas även tisdagar, men kanske inte just på samma tid/plats som arons gäng. Och aldrig med pannlampa. Senaste dagarna:
Söndag 22 km hellas
Måndag 37,6 km hellas
Tisdag 17 km inte hellas
Idag vet jag inte riktigt vad/var det blir, kanske hellas?

Ta bort tråden
tmalm sa:

Eller tum på hjulen. För det krävs av fullvuxna.

Äh, nu var jag taskig. Trots att jag inte cyklar i terrängen annat än när man råkar in på en #sportgrus-sträcka så uppskattar jag sixtens idoga arbete. Precis för som så många andras skribenters poster så är det tyckande, inte sanning, som skrivs.

Ta bort tråden
thomaslundstrom sa:
tmalm sa:

Eller tum på hjulen. För det krävs av fullvuxna.

Äh, nu var jag taskig. Trots att jag inte cyklar i terrängen annat än när man råkar in på en #sportgrus-sträcka så uppskattar jag sixtens idoga arbete. Precis för som så många andras skribenters poster så är det tyckande, inte sanning, som skrivs.

Tyckandet är ju rätt cementerat så nya medlemmar hänvisar alltid till det när dom vill ha köpråd i sin egen unika tråd.

Skulle vara kul att veta vad herr Fors arbetar med. Kan tänka mig att han är en fena på det iaf. Någon slags analytiker åt SKL?

Ta bort tråden
MartinC sa:
NickPick sa:
thomaslundstrom sa:
tmalm sa:

Skulle vara kul att veta vad herr Fors arbetar med. Kan tänka mig att han är en fena på det iaf. Någon slags analytiker åt SKL?

Knappast...
SKL eller NFC som det heter nuförtiden ligger i Linköping.

Jag säger ingenjör/ tekniker av något slag.
Sveriges kommuner och landsting menade jag.

Ta bort tråden
NickPick sa:
MartinC sa:
NickPick sa:
thomaslundstrom sa:
tmalm sa:

Knappast...

Någon borde verkligen idotsäkra den här citeringsfunktionen...

Ta bort tråden
NLC sa:
NickPick sa:
MartinC sa:
NickPick sa:
thomaslundstrom sa:
tmalm sa:

Knappast...

Någon borde verkligen idotsäkra den här citeringsfunktionen...

Onekligen. :)

Ta bort tråden
Raggamuffin sa:
[quoe=NLC]
[=NickPick]
[quoteMartinC]
NickPick sa:
[qute=thomaslundstrom]
tmalm sa:

Knappast...

Sveriges kommuner och landsting menade jag.[/qute]

Någon borde verkligen idotsäkra den här citeringsfunktionen...[/qote]

Ta bort tråden
Sixten Fors sa:
Kungsholmen, 50+, 194 cm, 80 kg. Om det är så viktigt.

Det händer att jag cyklar hellas även tisdagar, men kanske inte just på samma tid/plats som arons gäng. Och aldrig med pannlampa. Senaste dagarna:
Söndag 22 km hellas
Måndag 37,6 km hellas
Tisdag 17 km inte hellas
Idag vet jag inte riktigt vad/var det blir, kanske hellas?

du borde köpa dig ett bra lampset för mörkerkörning. det-är-verkligen-kul!

att det sen medför att vi får läsa excelark även om lampor blir en välkommen bonus.

Tillbaka
Topp