Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Bra! :) Här är ett bra matställe: http://www.vandernootska.se/Dagens+meny__1053.htmlroskai sa:Efter att ha lyssnat hela dagen på Botten Anna känner jag en stark matlust.
Du är inte full i Italien hör jag!weldion sa:Sommartorka?
Stumpy sa:Jag är övertygad om att "Sixten Fors" är en trollfabrik i Litauen.
Det har också samtalats om i ligan "SBR La Thuile". Vore väldigt intressant! Aron får dra ett varv till.kais01 sa:jag uppskattar iaf hans fantastiska noggrannhet även om jag inte alltid håller med honom. han är ett klart ämne för en ytterligare happyprofil.
förtajtcykelbyxa sa:Jag har hängt på Happy i knappa veckan (som registrerad användare, några års sporadiskt lurkande exkluderat) och lusläst det mesta mellan ungens nattliga blöjbyten. Varför Sixten Fors inte har en officiell fanclub vid det här laget är ett mysterium i sig.
Kan nån så kan Canyon-Sixten.Makten sa:Jag menar, om han är lika bra på Excel som på att cykla så måste det ju gå nåt så in i helvete fort!
geologen sa:Jag verkar ha missat en del. Sixten Fors är en marginell happyit i mina ögon. Fattar inte vad ni menar med Excel. Jag har kanske missat de flesta trådar där hen skrivit?
Raggamuffin sa:geologen sa:Jag verkar ha missat en del. Sixten Fors är en marginell happyit i mina ögon. Fattar inte vad ni menar med Excel. Jag har kanske missat de flesta trådar där hen skrivit?
Du får läsa alla köpa första mtb-trådar.
Oooh sa:Radera tråden
Vad tillför denna?
geologen sa:Raggamuffin sa:geologen sa:Jag verkar ha missat en del. Sixten Fors är en marginell happyit i mina ögon. Fattar inte vad ni menar med Excel. Jag har kanske missat de flesta trådar där hen skrivit?
Ah, det kan förklara varför. Läser nästan aldrig nåt som verkar handla om MTB. Totalt ointresserad.
Hjälpa / Lura är grader i helvetet...Ted_B sa:Jag uppfattar den som en tråd som visar uppskattning för honom och hans idoga arbete med att hjälpa andra.Oooh sa:Radera tråden
Vad tillför denna?
emmer sa:Hjälpa / Lura är grader i helvetet...Ted_B sa:Jag uppfattar den som en tråd som visar uppskattning för honom och hans idoga arbete med att hjälpa andra.Oooh sa:Radera tråden
Vad tillför denna?
geologen sa:Raggamuffin sa:geologen sa:Jag verkar ha missat en del. Sixten Fors är en marginell happyit i mina ögon. Fattar inte vad ni menar med Excel. Jag har kanske missat de flesta trådar där hen skrivit?
Ah, det kan förklara varför. Läser nästan aldrig nåt som verkar handla om MTB. Totalt ointresserad.
förtajtcykelbyxa sa:Jag har hängt på Happy i knappa veckan (som registrerad användare, några års sporadiskt lurkande exkluderat) och lusläst det mesta mellan ungens nattliga blöjbyten. Varför Sixten Fors inte har en officiell fanclub vid det här laget är ett mysterium i sig.
Haninge / Huddinge har jag för mig.NickPick sa:Solna / kungsholmen och rätt gammal är min gissning.
Sixten Fors sa:
tmalm sa:Fälgbredd!
/T
thomaslundstrom sa:tmalm sa:Fälgbredd!
/T
Eller tum på hjulen. För det krävs av fullvuxna.
Äh, nu var jag taskig. Trots att jag inte cyklar i terrängen annat än när man råkar in på en #sportgrus-sträcka så uppskattar jag sixtens idoga arbete. Precis för som så många andras skribenters poster så är det tyckande, inte sanning, som skrivs.
NickPick sa:thomaslundstrom sa:tmalm sa:Fälgbredd!
/T
Skulle vara kul att veta vad herr Fors arbetar med. Kan tänka mig att han är en fena på det iaf. Någon slags analytiker åt SKL?
Knappast...
SKL eller NFC som det heter nuförtiden ligger i Linköping.
Jag säger ingenjör/ tekniker av något slag.
MartinC sa:Sveriges kommuner och landsting menade jag.NickPick sa:thomaslundstrom sa:tmalm sa:Fälgbredd!
/T
Skulle vara kul att veta vad herr Fors arbetar med. Kan tänka mig att han är en fena på det iaf. Någon slags analytiker åt SKL?
Knappast...
NickPick sa:MartinC sa:Sveriges kommuner och landsting menade jag.NickPick sa:thomaslundstrom sa:tmalm sa:Fälgbredd!
/T
Knappast...
Någon borde verkligen idotsäkra den här citeringsfunktionen...
NLC sa:NickPick sa:MartinC sa:Sveriges kommuner och landsting menade jag.NickPick sa:thomaslundstrom sa:tmalm sa:Fälgbredd!
/T
Knappast...
Någon borde verkligen idotsäkra den här citeringsfunktionen...
Sveriges kommuner och landsting menade jag.[/qute]Raggamuffin sa:[quoe=NLC]
[=NickPick]
[quoteMartinC]
NickPick sa:[qute=thomaslundstrom]
tmalm sa:Fälgbredd!
/T
Knappast...
Onekligen. :)Den funkar ju som smort...
Sixten Fors sa:Kungsholmen, 50+, 194 cm, 80 kg. Om det är så viktigt.
Det händer att jag cyklar hellas även tisdagar, men kanske inte just på samma tid/plats som arons gäng. Och aldrig med pannlampa. Senaste dagarna:
Söndag 22 km hellas
Måndag 37,6 km hellas
Tisdag 17 km inte hellas
Idag vet jag inte riktigt vad/var det blir, kanske hellas?
Hans underbyggda och faktabaserade inlägg passade inte in i tramstyckandet?pennan sa:nu verkar han avstängd igen, varför?